glad Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) skal sette opp en tibia server på en linux maskin hvilket program kan jeg bruke for å kjøre servern har prøvd opentibia men den vill ikke kompilere sier at den mangler lualib selv om hadde installer lualib og lua Endret 5. november 2005 av glad Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 noen som har arch som har en pkg til opentibia 7,5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Flyttes til rett kategori - linux. Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) skal sette opp en tibia server på en linux maskin hvilket program kan jeg bruke for å kjøre servern har prøvd opentibia men den vill ikke kompilere sier at den mangler lualib selv om hadde installer lualib og lua Som sagt du trenger Lua. Hvis OpenTibia sier at du ikke har Lua, så har du ikke Lua, eller lua-dev. Endret 7. november 2005 av olear Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 skal sette opp en tibia server på en linux maskin hvilket program kan jeg bruke for å kjøre servern har prøvd opentibia men den vill ikke kompilere sier at den mangler lualib selv om hadde installer lualib og lua Som sagt du trenger Lua. Hvis OpenTibia sier at du ikke har Lua, så har du ikke Lua, eller lua-dev. 5116436[/snapback] men jeg har lua allerede installert. pacman -Qs lua = lua50 installed Lenke til kommentar
glad Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 bare og endre litt i Makefila så var alt i orden Lenke til kommentar
glad Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 denne katagoreien hører til i programvare ikke i unix katagorien. hvor havner all windows programvare jo i programvare da blir det jo 2 katagoriere for windows og en for unix høres dette riktig ut?? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Av en eller annen grunn klarer windowsnerdene å kategorisere "windows" som en ting og "programmer" som en annen ting.... SAMTIDIG som de ikke klarer å se at Linux er en kjerne, og at det er programmer rundt .... Lenke til kommentar
ratix Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Av en eller annen grunn klarer windowsnerdene å kategorisere "windows" som en ting og "programmer" som en annen ting.... SAMTIDIG som de ikke klarer å se at Linux er en kjerne, og at det er programmer rundt .... 5192737[/snapback] godt sagt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 skal sette opp en tibia server på en linux maskin hvilket program kan jeg bruke for å kjøre servern har prøvd opentibia men den vill ikke kompilere sier at den mangler lualib selv om hadde installer lualib og lua 5108363[/snapback] Har du disse filene? CVS 1.12+ (kildekoden) GCC 3+(*) Mysql++(**) Automake 1.4+ liblua50 liblua50-dev liblualib50 liblualib50-dev boost libxml2 libxml2-dev libxml2-utils libxml++2.6 libxml++2.6-dev Hvis ikke, les mer her: http://otfans.net/showthread.php?t=12428 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Selv om dette er litt offtopic, kan noen fortelle hvordan man spiller på en åpen server? Finnes det en norsk server? Hva må man gjøre? Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 regner med du bruker windows, høyreklikk på snarveien og se på linja der det står hvor exe fila ligger der legger du til HOST server_ip PORT server_port, eller linux wine tibia.exe HOST server_ip PORT server_port --opengl Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Selv om dette er litt offtopic, kan noen fortelle hvordan man spiller på en åpen server? Finnes det en norsk server? Hva må man gjøre? 5224103[/snapback] Driver og setter opp en server du kan jo prøve den da den er ferdig og når jeg har fått lagd en map, eller er det bare og søke på tibia ot server list på google så finner du nok den server lista Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Serverlista er på http://otservlist.org. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå