Gå til innhold

Hvordan overføre sanger til min W800?

Hansy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vet?!Er i særiøs krise.

Liksom,jeg plugger kabelen inn i telefonen og pcen,så kommer det opp på telefonen at den lader,noe mer skjer ikke..

jeg har instalert alt av drivere,program,men ingenting skjer..ingenting "flyttbar disk" kommer på min datamaskin,jeg har restarta alt,telefonen,pcen osv osv.

Men ingenting skjer,holder på å gå meg på nervene..

Lenke til kommentar

Samme skjer med min W800. Jeg får lest av det som står på minnekortet via "Min datamaskin", men når jeg bruker Disk2Phone kommer ikke sangene over. Står at den laster over, men ingen av sangene er synlige på minnebrikken etterpå. Personlig har jeg gått over til å bruke minnekortleseren min i stedet, da er det aldri noe problem med filoverføringen. Men skal jo ikke være slik...

Har en venninne som også har samme problemet. Så tyder på at det er et eller annet med softwaren til SE som ikke er helt som den skal.

Lenke til kommentar

Dette problemet har jeg også! fikk ikke overført til telefonen, men jeg installerte all programvaren på en annen pc og da fungerte det! Tror også det kan være noe med programvaren, har vært et problem med k750i sin programvare også.

Prøv på forskjellige pc`er er mitt råd. :hmm:

Lenke til kommentar

Selgeren er det nok ikke noe poeng å klage til, de kan kun gi deg en ny tilsvarende cd... Men et mer fornuftig sted å starte er å melde feilen inn til Sony Ericsson Customer Care. Der kan de både hjelpe deg med problemer, samt å rapportere feil som oppstår ute hos kundene.

Sjekk også ut første postering her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...are&s=amobil.no

Kan det være noe med den flash-driveren? Når jeg installerte den fikk i allefall telefonen kontakt med pcen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...