VegardStr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hvorfor vises "anntall innlegg" av og til? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Plutselig var postcounten tilbake og statusen under avataren uthevet med fet skrift. Til gjengjeld er bosted fjernet. Hva skjer? Har forumstyret gitt etter for postcount-whinerne? EDIT: I diskusjon.no-skinnet, for ordens skyld. Endret 5. november 2005 av johnj Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 ser slik ut ja. men det er no bra det då Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hei,det kan godt hende jeg driter meg selv på leggen nå, men: hvorfor står ikke antall poster som folk har fra før? syntes dette er veldig kjekt da jeg ser om det er en "erfaren" eprson eller en ny medlem som kansje trenger litt ekstra omtanke...(eller noe sånt).. Vi tok vekk post counten i en prøveperiode, men nå har vi valgt å legge den tilbake igjen, da det var greiere slik. Men poster fra off topic vil fremdeles IKKE telles med. 5108127[/snapback] Positivt at brukerstatusen under avatar ble uthevet. Og den "ekstra" brukerlinja fjernet. Litt leit at bosted fler fjernet da.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 ser endlig ut til at vi har fått antilinlegg til bake ja Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg