Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har trådløst microsoft tastatur og mus. Musa har sluttet å virke selv om driverne er installert og batterier skiftet. Kobler jeg i en annen mus med tråd funker den. Tastaturet virker likevel. Laseren på undersiden av musa reagerer også på bevegelser virker det som, den lyser hvertfall opp. Husker ikke helt modellnavn i farta. Det er et slikt internet keyboardopplegg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen "connect"-knapp? Jeg bruker ikke trådløse muser på grunn av problemene som det medfører. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 vet ikke om dette kan være til no hjelp. men jeg hadde problemer med mitt trådløse tastatur og mus fra microsoft. fikk blåskjerm i hytt og gevær. hjalp når jeg i stedet for å bruke 2 i 1 connectionen (usb) brukte de to separate som også fulgte med.. dårlig forklart kanskje, spør hvis jeg må forklare dypere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå