Gå til innhold

Får ikke svar på mail fra Pyton.no

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke får svar på mail fra Pyton.no?

Har hatt problemer med en maskin jeg kjøpte for litt over 1 å siden. Har sendt 2 mailer uten å få noen respons fra dem. Dette synes jeg er veldig dårlig.

Bor i utlandet så det er ikke så praktisk å kommunisere på andre måter enn på mail.

Endret av butare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn at du ringer de.

5108301[/snapback]

¨

Spørsmålet egentlig er vel om dette er noe som Pyton driver på med i stor stil? Ignorer kunder på mail altså. Kanskje jeg skal sende dem linken til denne tråden?

Takk for svar forresten.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem :) .

Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende.

:thumbdown:

mvh

Endret av wildcat
Lenke til kommentar
Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem :) .

Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende.

:thumbdown:

mvh

5108415[/snapback]

Joda, har prøvd det. Og det var der jeg fikk beskjed om å sende en mail. Etter det har jeg ikke hørt noe. Men får sende en til så får vi se.

Lenke til kommentar

Hadde selv samme problemet hos dem for en stund siden, der jeg fikk svar etter et par dager, men ikke varene jeg etterlyste. Da jeg tok kontakt pr tlf og gjorde oppmeksom på dette, ble det hele derimot fixa på no time, og jeg fikk varene sendt med bud samme dag, free of charge. Har inntrykk av at Pyton gir OK service, og at det nok bare er en liten glipp...

Lenke til kommentar
Service på msn..... jaja, finnes vel andre bedre løsninger for chat enn msn?

5110075[/snapback]

Msn er vel greit å bruke som suplement ?

For det første så har minst 90 % av kundene msn innstallert.

Og all form for kommunikasjon er bedre enn ingen kommunikasjon

Lenke til kommentar

Hei,

Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss!

Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet.

Ha en god kveld :)

MVH

Pyton.no - Salg

[email protected] - [email protected]

Lenke til kommentar
Hei,

Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss!

Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet.

Ha en god kveld :)

MVH

Pyton.no - Salg

[email protected] - [email protected]

5110541[/snapback]

Hyggelig å se at dere følger med. Skal sjekke sent-boksen min og se om jeg får sendt den på nytt. Vi får la tvilen komme tiltalte tilgode :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...