butare Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Er det bare jeg som ikke får svar på mail fra Pyton.no? Har hatt problemer med en maskin jeg kjøpte for litt over 1 å siden. Har sendt 2 mailer uten å få noen respons fra dem. Dette synes jeg er veldig dårlig. Bor i utlandet så det er ikke så praktisk å kommunisere på andre måter enn på mail. Endret 5. november 2005 av butare Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvor lang tid har de hatt med å svare? Har du sjekka spamfilteret ditt? Lenke til kommentar
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hvor lang tid har de hatt med å svare? Har du sjekka spamfilteret ditt? 5108277[/snapback] Sendte første mail for ca 3 uker siden. Purringen sendte jeg 1 uke etter det. Bruker Gmail som mail adresse. Ingen lokal spamfilter. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Da ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn at du ringer de. Lenke til kommentar
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Da ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn at du ringer de. 5108301[/snapback] ¨ Spørsmålet egentlig er vel om dette er noe som Pyton driver på med i stor stil? Ignorer kunder på mail altså. Kanskje jeg skal sende dem linken til denne tråden? Takk for svar forresten. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har hartt god service derfra. De har det sånn at du bare kan legge de til på Messenger og prate med de gjennom det. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem . Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende. mvh Endret 5. november 2005 av wildcat Lenke til kommentar
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem . Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende. mvh 5108415[/snapback] Joda, har prøvd det. Og det var der jeg fikk beskjed om å sende en mail. Etter det har jeg ikke hørt noe. Men får sende en til så får vi se. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hadde selv samme problemet hos dem for en stund siden, der jeg fikk svar etter et par dager, men ikke varene jeg etterlyste. Da jeg tok kontakt pr tlf og gjorde oppmeksom på dette, ble det hele derimot fixa på no time, og jeg fikk varene sendt med bud samme dag, free of charge. Har inntrykk av at Pyton gir OK service, og at det nok bare er en liten glipp... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Service på msn..... jaja, finnes vel andre bedre løsninger for chat enn msn? Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Service på msn..... jaja, finnes vel andre bedre løsninger for chat enn msn? 5110075[/snapback] Msn er vel greit å bruke som suplement ? For det første så har minst 90 % av kundene msn innstallert. Og all form for kommunikasjon er bedre enn ingen kommunikasjon Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 La ikke dette gli ut i en diskusjon om MSN er bedre enn andre chatteprogrammer... det kan vi ta i en annen tråd Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei, Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss! Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet. Ha en god kveld MVH Pyton.no - Salg [email protected] - [email protected] Lenke til kommentar
butare Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hei, Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss! Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet. Ha en god kveld MVH Pyton.no - Salg [email protected] - [email protected] 5110541[/snapback] Hyggelig å se at dere følger med. Skal sjekke sent-boksen min og se om jeg får sendt den på nytt. Vi får la tvilen komme tiltalte tilgode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå