iNtensimilla Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei. Skal kanskje kjøpe AC Ryan Acrylic Case, men det var en som sa at man må ta ut hovedkortet for å sette inn dvd-rom, hdd, etc. Er det noen som har noe forhold til dette? Andre ulemper med kabinettet? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Andre ulemper: Du kan glemme å få det ryddig og gjemme kabler etc. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Andre ulemper med kabinettet? 5108243[/snapback] Et mas å velikeholde, en ripe og det synes kjempe godt! ...Samme med fingermerker også!... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kabinettet blir nok ikke bli så pent etter noen måneder.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kjenner en som har dette kabinettet. Og etter min mening er det litt jalla, men smaken er som baken! Men er en god del ulemper, og personlig syns jeg et lite delikat vindu gjør samme jobben! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ja, det er et elendig kabinett. Er et helvete å montere f.eks en CDbrenner. Her er et bilde: http://home.no/lenniz2k/p4cx800xtpe/gammelPC123.jpg Lenke til kommentar
Damination Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 noen liker blonde andre liker brune.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 OK. Tror ikke jeg har tenkt til å kjøpe detta nå lenger:P Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 OK. Tror ikke jeg har tenkt til å kjøpe detta nå lenger:P 5112029[/snapback] godt valg!... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er veldig godt fornøyd med mitt hvertfall! Selvfølgelig blir det fettmerker o.l når man fingrer på plexi! Men folk er forskjellig... tydelig at det er noen som må "ta" på kabinettet med potetgullfingre hele tiden! Da jeg var ferdig å montere alt, så var jeg også ferdig! Sitter ikke å "nevler" og koser med kabinettet etterpå! :!: Med litt kreativitet og oppfinnsomhet, så klarer man fint å skjule kabler o.l med forskjellige kabelstrømper! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kjenner en som har nesten det samme kabinettet. Han har Sunbeam Acryl kabinett, og i bunnen av det har det samlet seg fluer, ( ) støv og alt annet mulig skitt. Ikke så pent som jeg trodde før. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Kjenner en som har nesten det samme kabinettet. Han har Sunbeam Acryl kabinett, og i bunnen av det har det samlet seg fluer, ( ) støv og alt annet mulig skitt. Ikke så pent som jeg trodde før. 5127619[/snapback] Haha.. Det minner meg om et lan jeg var på.! Det var en som het Lund(med kukk i munn :!: ), han hadde et Sunbeam Acryl(nesten uten vifter). Og alle vet at det er masse vifte hull på de kabinettene, så etter hvert var det en MØLL som fløy inn i kabinettet. Etter en stund fløy den rett inn i en vifte og fallt død om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå