K®anlus Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Noen som kan hjelpe meg på en forståelig måte hvordan jeg setter opp to pc'er på nett? #Topic endret av moderator# Endret 13. november 2005 av Jankee Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Heisann! Det er jo gode guider her på forumet, men for deg er deg vel å koble pc1 til internett, deretter skal pc2 koble til internett via pc1. Men vi trenger flere opplysninger, - bruk av hub, svitch osv. Regner med du har koblet sammen pcene Lenke til kommentar
K®anlus Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Heisann!Det er jo gode guider her på forumet, men for deg er deg vel å koble pc1 til internett, deretter skal pc2 koble til internett via pc1. Men vi trenger flere opplysninger, - bruk av hub, svitch osv. Regner med du har koblet sammen pcene 5108294[/snapback] Det jeg har er,to pc'er begge med xp,billion adsl modem fra telenor,8 ports ethernet switch. Har ikke router,og billion er et rent adsl modem,er det sånn at man må ha router og hub? Som du sikkert har skjønt, er jeg grønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå