Civilix Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har et raskt og enkelt spørsmål, hva for utganger har du bak på xboxen? (er relativt fattig så jeg har ikke råd til tv, men vurderer og koble xbox til video-inn på skjermkortet og spille på pc-skjermen, som midlertidig løsning) Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 3 kontakter, Xbox kontakten (lyd-bilde). Den kabelen som følger med går til compositte og rca rød/hvit. Scart-omformer følger med. Nettverks-tilkobling Strøm. Vet ikke om du bare kan koble boxen til pc'en uten videre? Vet at du får kjøpt slik vga-omkobler, men får du gjort det uten denne? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har du ikke egen tv?!! Hvorfor kjøpe Xbox hvis du har bra pc? Dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 nå koster da tv meir enn butikk prisen husk lisensavgifta Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det går fint an å ha konsoll selv om man har PC. Det er mye mer sosialt og bedre hvis man har venner på besøk å samle seg foran TV-en og spille der enn foran dataskjermen, det kan vel du og skjønne.... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 16:25, MrA| skrev:Har du ikke egen tv?!! Hvorfor kjøpe Xbox hvis du har bra pc? Dummeste jeg har hørt! Dummeste du har hørt?! Jaja, og dette er nå den dummeste posten jeg har sett. Sitter å skryter på et forum.. UFF! Hvem bryr seg vel om hvilken TV DU har uansett da? og thomson? er ikke det sånn som koster 2000 og ikke har mer enn ei uke garanti da?? hehe, nei det sa jeg bare for å irritere deg da akkurat slik som du gjør med han som faktisk stillte et spørsmål her (som du ikke engang har peiling på) Og du som lurte: Jeg tror at hvis du har composite inngang på PC'en (som oftest gul kopling med èn pinne) kan du kople X-Boxen til PC'en ja. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 takk til de som svarte seriøst, var fint og høre at jeg nå ikke trenger og investere i tv også. og til deg som lurte på hvorfor jeg ikke har tv, så er det på grunn av at det koster endel å kjøpe tv(hvis du skal ha en som er verdt å ha), men man må også betale lisens til NRK(noe som jeg er sterkt imot). En 19" PC skjerm duger da bra når man bare har noen få kvadratmeter å leve på uansett... Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Pass på at du har VIDEO-INN på skjermkortet, og ikke bare Video-ut. Er ikke så veldig vanlig med Video-inn. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Han skal jo bruke den på pc-skjerm, så sosialt blir det ikke :wink:. Blir ikke det litt lite også? Jeg har kun PS2 for å kunne spille på TVen. btw Thomson er nok mindre kjent for folk som deg Lone*Desert-Fish. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Du finner sikkert en bellig TV på kueksel... Kjøpte en for noen uker siden. 24" for 400 schpenn... :smile: (Nei den er ikke søppel nei!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå