Gå til innhold

Bak XBoxen

Civilix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 kontakter,

Xbox kontakten (lyd-bilde). Den kabelen som følger med går til compositte og rca rød/hvit. Scart-omformer følger med.

Nettverks-tilkobling

Strøm.

Vet ikke om du bare kan koble boxen til pc'en uten videre? Vet at du får kjøpt slik vga-omkobler, men får du gjort det uten denne?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-26 16:25, MrA| skrev:

Har du ikke egen tv?!!
:grin:
Hvorfor kjøpe Xbox hvis du har bra pc? Dummeste jeg har hørt!

Dummeste du har hørt?! Jaja, og dette er nå den dummeste posten jeg har sett.

Sitter å skryter på et forum.. UFF! Hvem bryr seg vel om hvilken TV DU har uansett da?

og thomson? er ikke det sånn som koster 2000 og ikke har mer enn ei uke garanti da??

hehe, nei det sa jeg bare for å irritere deg da akkurat slik som du gjør med han som faktisk stillte et spørsmål her (som du ikke engang har peiling på)

Og du som lurte: Jeg tror at hvis du har composite inngang på PC'en (som oftest gul kopling med èn pinne) kan du kople X-Boxen til PC'en ja.

Lenke til kommentar

takk til de som svarte seriøst, var fint og høre at jeg nå ikke trenger og investere i tv også.

og til deg som lurte på hvorfor jeg ikke har tv, så er det på grunn av at det koster endel å kjøpe tv(hvis du skal ha en som er verdt å ha), men man må også betale lisens til NRK(noe som jeg er sterkt imot). En 19" PC skjerm duger da bra når man bare har noen få kvadratmeter å leve på uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...