Dinsdale Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 BBC har funnet bilder av tidligere utgaver Xbox360. Er vi glad det ikke ble noen av disse? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 BBC har funnet bilder av tidligere utgaver Xbox360. Er vi glad det ikke ble noen av disse? 5107741[/snapback] Uffameien. Er nok mest fornøyd med det designet det ble. Med tanke på at for folk flest så skal den stå i stua. Dr.Peedee Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 huff.. ser ut som billige japansk-produserte karaokemaskiner.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vel, ingen av de ser ut som en brødboks Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vel, ingen av de ser ut som en brødboks 5111862[/snapback] Nei men det var en som ligna på ei Jerry-kanne Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Synes faktisk noen av de var _MYE_ finere enn det endelige jeg... En firekantet boks hadde vært mer praktisk. Sett finere ut mellom tuneren og dvd-spilleren hadde det også gjort. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Heh, for de som abonnerer Time, kunne man se disse i et blad osm handlet om XB360. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Svært gammelt nytt. Såg mange av de i en online artikkel for kanskje 3-4 måneder siden eller lengre. BBC er vel bare litt trege i forhold til rykteflommen på nett Alt i alt så er vel ideskapingen til Microsoft ræva...... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Syns ingen av de var noe gode jeg, liker heller ikke det endelige designet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mange av disse ble kjapt avslørt på MTVs release - XBox 360 Revealed. DEn er vel også å finne på nett, men vet ikke om moderators og slikt blir happy for at jeg poster url osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå