Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Ja, da skal jeg modde kabinettet mitt enda mer (er klar over at det egentlig er et ferdigmoddet kabinett)! Skal modde i hele uke 49, siden vi har SEV uke på skolen, hvor jeg kan modde kabinettet mitt. Så nå vil jeg gjerne ha ideer av dere til hva jeg bør gjøre! Her er Kabinettet! Tror jeg skal kjøpe: Grønn Grill Kabelstrømper +++ Endret 5. november 2005 av StalkI2 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 det kabinettet er ferdig moddet, og kan ikkje gjøres stort mer på. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 det kabinettet er ferdig moddet, og kan ikkje gjøres stort mer på. 5107956[/snapback] Vet at det er ferdigmoddet, men går jo ann å gjøre noe.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du kan lage plexi front eller lakkere hele greia Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ja, vurderer å lakke, men er ikke helt sikker på hvordan farge! Tror ikke jeg gidder plexi i front, men kansje oppå! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Noen som har en ide på hvilken farge som ville vært kulest? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som har en ide på hvilken farge som ville vært kulest? 5109201[/snapback] ROSA med grønne lys Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Tja..... Grønne lys skal jeg ha i grillen tror jeg, men rosa....? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) - PSU mod - Kontaktsett - LED skruer - LASER BEM LED Det er ikke noe særlig mye mer du kan gjøre med selve kabinettet.... Edit: - 2 vifter i toppen.. - Plexiglass i front. Endret 5. november 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ja, vurderer å lakke, men er ikke helt sikker på hvordan farge!Tror ikke jeg gidder plexi i front, men kansje oppå! 5108172[/snapback] Svart kabinett, med grønnt lys... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ja, vurderer å lakke, men er ikke helt sikker på hvordan farge!Tror ikke jeg gidder plexi i front, men kansje oppå! 5108172[/snapback] Svart kabinett, med grønnt lys... 5109810[/snapback] Ja, vurderer det, men er mange svart farger! Hvilke er kulest synes dere? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 - PSU mod- Kontaktsett - LED skruer - LASER BEM LED Det er ikke noe særlig mye mer du kan gjøre med selve kabinettet.... Edit: - 2 vifter i toppen.. - Plexiglass i front. 5109801[/snapback] Takk for tipsene, skal vurdere de! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det var jo en überharry grønn grill du hadde funnet frem da! Uansett, Jeg ville droppet PSU mod og nye kontakter da din PSU allerede er ferdige sleeved med UV-kontakter og strømper. Jeg ville fyr inn et UV-lys og satt inn plexi i toppen. Sammen med noen vifter. Jeg ville byttet alle viftene ut i UV-vifter og skiftet grillen i sidedøra. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det var jo en überharry grønn grill du hadde funnet frem da! Uansett, Jeg ville droppet PSU mod og nye kontakter da din PSU allerede er ferdige sleeved med UV-kontakter og strømper. Jeg ville fyr inn et UV-lys og satt inn plexi i toppen. Sammen med noen vifter. Jeg ville byttet alle viftene ut i UV-vifter og skiftet grillen i sidedøra. 5110642[/snapback] Er det UV i kontaktene og stømpene på min PSU? Kontaktene er ihvertfall hvite så.... Hva er det du trenger for å få UV'ene til å funke forresten? Er det Disse? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) kan jo skaffe deg en skikkelig phet CPU kjøler en TermalRight XP120 men en uber harry 120mm AC Ryan Blackfire 4 UV orange-blue LED vifte: https://prisguiden.no/produkt/23953 kjøler: https://prisguiden.no/produkt/21378 Endret 6. november 2005 av SWAT dude... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det var jo en überharry grønn grill du hadde funnet frem da! Uansett, Jeg ville droppet PSU mod og nye kontakter da din PSU allerede er ferdige sleeved med UV-kontakter og strømper. Jeg ville fyr inn et UV-lys og satt inn plexi i toppen. Sammen med noen vifter. Jeg ville byttet alle viftene ut i UV-vifter og skiftet grillen i sidedøra. 5110642[/snapback] Er det UV i kontaktene og stømpene på min PSU? Kontaktene er ihvertfall hvite så.... Hva er det du trenger for å få UV'ene til å funke forresten? Er det Disse? 5112527[/snapback] Forresten, Jeg er ikke sikker på om det er UV. Da jeg så raskt på bildene i går trodde jeg det var en Hiper PSU du hadde. Den har UV-kontakter. Nei, For å få UV-vifter til å lyse trenger du UV-lys også kalt Blacklight. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Har de black light på microplex, mamoz, komplett eller datakjeden? Isåfall link? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har de black light på microplex, mamoz, komplett eller datakjeden?Isåfall link? 5112974[/snapback] Er det virkelig så vanskelig å trykke seg frem selv? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Så på microplex.no, men fann ikke noe :S Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Så på microplex.no, men fann ikke noe :S 5113663[/snapback] Derfor sier jeg at du skal se i en annen butikk. Du klarer tydeligvis å finne frem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå