Gå til innhold

Aopen 7800gt eller Asus 7800gt

jetpack

Anbefalte innlegg

jeg ska bygge meg en pc.. men jeg lurer på hvilket skjermkort jeg skal velge.

valget står mellom Aopen 7800gt

og

Asus 7800gt

er d noen forskjell mellom desse to sjermkortene?

noen som har noe erfaring med et av desse sjerkortene?

hvilket ville du valgt?

takker for alle svar

ps. jeg ska bruke pc`n til spill

Endret av jetpack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ha valgt XFX sitt hos komplett, satt ned fra 3695,- forrige uke. Det er garantert raskere enn Aopen og Gainward sine kort ut av eksen, da det kommer ferdig klokket med 50 hz på kjernen. Kortet er fortsatt kjølig i bruk. De har også montert på ny kjøler (fikk det på mitt andre kort denne uken) som er meget kul i utseende. Har grønn lysende XFX logo på siden av kortet. Samt at det er en kobber kjøler. Og fortsatt 1 slots løsning.

EDIT: Det følger også med bra med spill i pakken, X2, MotoGP 2, Far Cry og Call of Duty 2. Noe som skulle tilsi en spillpakke på rundt 800,- i dag.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Så lenge du kjøper et av kortene som ikke er forhåndsoverklokket, er det akkurat det samme hvilket du kjøper. Alle blir laget av Nvidia, og den eneste forskjellen på selve kortet er klistremerket på vifta.

Jeg kjøpte MSI, siden Chronicles of Riddick følger med det, og det har den tidligste leveringsdatoen. Hadde egentlig bare tenkt å kjøpe GT, men så fant jeg endel kommentarer rundt forbi som sier at GT kan bråke endel mer enn GTX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...