spiderdude Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det noen som har vært i kontakt med Nomatica de siste ukene? Er de konkurs eller noe? Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Prøv å ta opp telefonen å ringe kanskje? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk!Man har ikke reklamasjonssaker med Nomatica. Man har garantisaker. Beskyttelsen Forbrukerkjøpsloven gir er noe man ofrer ved å handle i utlandet. Returer derfra bruker å gå greit, dog. Bruk kontaktskjemaet deres og skriv på engelsk. Det ser ut som de ikke alltid har supportpersonell som takler norsk, og da går det mye kjappere hvis 'hvem som helst' kan behandle saken. Husk at du må betale frakt og evt. forsikring selv. Be dem spesifisere 'warranty replacement/repair' på tolldeklarasjonen nårom de returnerer varen til deg med mindre du ønsker å bli belastet for moms nok en gang. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Beskyttelsen Forbrukerkjøpsloven gir er noe man ofrer ved å handle i utlandet. Dette er bare delvis riktig. Om nettbutikken ligger i et EØS/EU land kan du påberope deg deg krav etter den norske Forbrukerkjøpsloven. Link Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det noen som har vært i kontakt med Nomatica de siste ukene? Er de konkurs eller noe? Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk! 5107510[/snapback] Jeg avbestilte en ordre der i forrige uke, som jeg hadde ventet 1 måned på. Det gikk helt greit, skrev på engelsk. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Om nettbutikken ligger i et EØS/EU land kan du påberope deg deg krav etter den norske Forbrukerkjøpsloven.Hrmf. Det har du selvsagt rett i. Jeg vet jo egentlig dette. *dypt skamfull* Hvis det ikke løser seg tilfredsstillende for trådstarter er vel dette den riktige adressen å henvende seg til. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er det noen som har vært i kontakt med Nomatica de siste ukene? Er de konkurs eller noe? Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk! 5107510[/snapback] Jeg avbestilte en ordre der i forrige uke, som jeg hadde ventet 1 måned på. Det gikk helt greit, skrev på engelsk. 5110360[/snapback] Jeg prøvde å avbestille en tv i går, og fikk til svar at de ikke kunne gi meg pengene tilbake fordi de ikke har noen investorer. Det er så inni satans forbanna dritkjipt om de pengene er borte. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Akkurat nå er jeg litt for sint til å tenke rasjonelt. Har man krav på å få pengene tilbake? Og hvem skal isåfall gi meg dem? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jepp. Det ser ut som om Nomatica er 'nestenkonk' nå (dette var ikke kjent da tråden ble startet). Ville styrt unna så lenge dette er uavklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå