Gå til innhold

Har Nomatica gått konkurs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk!
Man har ikke reklamasjonssaker med Nomatica. Man har garantisaker. Beskyttelsen Forbrukerkjøpsloven gir er noe man ofrer ved å handle i utlandet.

Returer derfra bruker å gå greit, dog. Bruk kontaktskjemaet deres og skriv på engelsk. Det ser ut som de ikke alltid har supportpersonell som takler norsk, og da går det mye kjappere hvis 'hvem som helst' kan behandle saken. Husk at du må betale frakt og evt. forsikring selv.

Be dem spesifisere 'warranty replacement/repair' på tolldeklarasjonen nårom de returnerer varen til deg med mindre du ønsker å bli belastet for moms nok en gang.

Lenke til kommentar
Er det noen som har vært i kontakt med Nomatica de siste ukene? Er de konkurs eller noe? Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk!

5107510[/snapback]

Jeg avbestilte en ordre der i forrige uke, som jeg hadde ventet 1 måned på. Det gikk helt greit, skrev på engelsk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som har vært i kontakt med Nomatica de siste ukene? Er de konkurs eller noe? Jeg har sendt flere mailer til dem ang. en reklamasjonssak jeg har med dem, men jeg har ikke fått et eneste svar. Det skal ikke være mulig dersom man driver en seriøs butikk!

5107510[/snapback]

Jeg avbestilte en ordre der i forrige uke, som jeg hadde ventet 1 måned på. Det gikk helt greit, skrev på engelsk.

5110360[/snapback]

Jeg prøvde å avbestille en tv i går, og fikk til svar at de ikke kunne gi meg pengene tilbake fordi de ikke har noen investorer. Det er så inni satans forbanna dritkjipt om de pengene er borte. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? Akkurat nå er jeg litt for sint til å tenke rasjonelt. Har man krav på å få pengene tilbake? Og hvem skal isåfall gi meg dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...