Gå til innhold

Gjør AlphaCool Komplett jobben for meg tro

Anbefalte innlegg

Har tittet på denne og mener vel den skal gjøre jobben for meg.

Har et Asus A8N SLI Delux hovedkort med et 6600GT grafikk og AMD63 3500+. Kommer til å gå bytte til en AMD X2 4400 el.l på sikt. Overklokker ikke, er mest interesert i å få ned støyen uten å legge ut altfor mye.

Er det noen som har synspunkter eller andre anbefalinger ville jeg være taknemmlig for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det skal gjøre jobben for deg jeg. Skal ikke være noe problem det. Kjøler nok i lange baner det systemet der. Kanskje lurere å finne ett system som har dual radiator. 2 x 120mm vifter. Siden du skal kjøle både cpu og gpu

5107625[/snapback]

Takk for det. Men skal jeg begyne å se etter andre pakker igjen så er jeg med en gang på dypt vann. Masse tester rundt omkring, men de slår stort sett hverandre ihjel, og er ofte rettet mot folk som klokker litt mer etter hva jeg har inntrykk av.

Lenke til kommentar
hvorfor tror du de selger sette med bare singel radiator ?

jo, fordi det holder i masse vis !

lykke til å ps: sette er knall bra :thumbup:

5108584[/snapback]

Ja mange takk til alle som har svart her. Kommer til å gå for AlphaCool settet. Med mine behov skulle det gjøre jobben. Så da er det bare å bestille her.

Lenke til kommentar
hvorfor tror du de selger sette med bare singel radiator ?

jo, fordi det holder i masse vis !

lykke til å ps: sette er knall bra :thumbup:

5108584[/snapback]

Ja mange takk til alle som har svart her. Kommer til å gå for AlphaCool settet. Med mine behov skulle det gjøre jobben. Så da er det bare å bestille her.

5108752[/snapback]

Ja da kom settet i dag omsider. Men sansynligheten for at jeg får sammen dette rotet er forsvinnende liten er jeg redd for. Hadde det enda vært noen fornuftige bilder i den såkalte manualen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...