mesh Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hei. Har ett lite problem med den ellers veldig bra laptopen min...Jeg trenger å reinstallere windows, men når jeg setter inn cd-en får jeg bare beskjed om at det ikke eksisterer noen harddrive. Maskinen har 2x60 gb SATA disker i raid 0?(windows oppfatter det som 1 x120 gb). Maskinen har (selvfølgelig..) ikke floppy, så jeg prøvde å legge Via Sata RAID driveren over på minnepinnen min, men det skjønner ikke windows setup. Selv ikke recovery cd-en finner noen harddisk. Og det står ingen steder (som jeg kan finne) i dokumentasjonen hvordan jeg skal legge til ta driveren. Finnes det noen lett måte å slipstreame driverene inn i windows cd-en min? Systemet er som følger (utdrag) Pentium M750 2x60gb disk, raid 0 Via sata raid VT 6421 cd/dvd brenner gf 6800 Noen om kan hjelpe? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Mange som har hatt det problemet der. Det lar seg likevel løse nokså greit. Sjekk denne tråden. Den viser til en annen tråd hvor du finner hjelp. Lykke til Endret 5. november 2005 av jon_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå