Mafo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Toshibas har laget en frodig kamskjellstelefon med et nøytralt og pent utseende, her er A5516T. Les mer Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Den der var faktisk svært pen også. Overraskende. Det hadde jeg faktisk ikke trodd på forhånd. Men det der så altså ut som en riktig godklump... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Meget pen telefon. Er det oppfølgeren til A5509T? Jeg synes de ligner veldig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hmm, hadde faktisk vært litt morro å vist mer specs for den der. forresten så er linken som skal lede til denne diskusjonen gåen. den mangler nummeret for denne tråden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Som vanlig alt for stor, men designet synes jeg var greit. Den skiller seg overhodet ikke ut, og fargevalget var kjedelig, men greit design alt i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg