levlex Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Sølvguttene renser stemmene, pepperkakene er dukket opp og dagslys blir mangelvare. Hva skjer? Jo, høytiden for mobillanseringer nærmer seg med stormskritt. Allerede nå begynner godbitene å komme, blant andre Xcute DV2 og LG P7200. Les mer Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det som fanget min umiddelbare interesse her var disse røverne av noen panasonic-telefanter. Jeg er hysterisk spent på om de faktisk klarer å klemme ut mer enn tre dager med standbytid fra den som er lovet å ha standbytid på 16 dager. Den som slever får se. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvorfor er ikke Siemens s75 nevnt under oktober eller november-modellene? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hmm, er lettere fristet av den lg telefonen. ikke helt sikker på hvorfor men men Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 "Selv om dette uten tvil sikkert er praktisk om man er ute og jogger eller gjør et eller av andre grunner er forhindret fra å åpne telefonen og surfe gjennom menyene, så ligger det nok litt briefe-fakter oppi det hele." Det må da være et helvette å være ute å jogge med denne telefonen? :-) Ser for meg at telefonen lever et eget liv der den hopper i lomma under joggeturen.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mange fine telefoner her ja... Selv har jeg ganske ny mobil, så det blir nok ikke noen ny på meg. Men, 6mpx på en mobil? Litt overkill? Skulle gjerne ha likt å sett noen bilder tatt med dette "kameraet". Tenkte også på det der med jogging med den telefonen. Håper virkelig folka bak denne telefonen har tenkt på dette, slik at de som vil jobbe med telefonen slipper å plutselig høre på mp3 e.l. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 LG-telefonen var lekker. Vet ikke helt om den kan kalles telefon eller kamera med telefon-funksjon Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 6Mpixel ? Men hva er størrelsen på selve bilde brikken? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jaja, må vel vente enda en måned før jeg kjøper min tlf da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg