gjenne Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Hei! Kan noen hjelpe meg med dette? Har noen en link til en beskrivelse på hvordan en gjør dette? Jeg vil gjerne velge OS i oppstarten. Øystein Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 du bare installerer win 2000 fra win98. ikke oppgrader men installer en egen win2000 installasjon. da vil det automatisk komme opp valg mellom de to når du starter PC-en. Lenke til kommentar
gjenne Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Er det så enkelt!? Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 nei, det er ikke verre :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 det er ikke særlig lurt å installer flere operativ systemer på samme harddisk... hvis du har flere harddisker bør du installere 2000 på en annen... hvis ikke kan du lage en ny partisjon av den ene harddisken. (et program som heter "Partition Magic" fikser det enkelt..) Lenke til kommentar
gjenne Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Er dette programmet å finne på nettet? Øystein Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 jeg er ikke helt den store fan av PM. det har ødelagt mye for meg gjennom tidene, selv om jeg har gjort alt etter boken. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-11-30 23:54, Caveman skrev:...det har ødelagt mye for meg gjennom tidene, selv om jeg har gjort alt etter boken. Har ikkje fdisk gjort det samme då? PM gjer deg muligheten til å gjera ting som du ikkje kan gjera med fdisk, men med litt større risiko (og til litt ekstra $$)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå