Ticon Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvilket program skal jeg bruke? Har en ISO-fil som skal brennes i ett format som DVD-spilleren kjenner. Alle de som vil fortelle om hvordan man brenner en ISO-fil trenger ikke å svare da jeg har fått til det. Det jeg vil vite er hvordan jeg får ISO-filen over i ett fomat som DVD-spilleren skjønner... Har prøvd å søke, men fant ingenting som sa noe om det... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Er det en film det er snakk om? Isåfall velg Burn as image i Nero eller hva du bruker. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mulig jeg missforstår spørsmålet, men kan du ikke bare åpne ISO filen din med feks Daemon og hente de filene du vil ha via utforskeren din. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har man laget en ISO-fil av en DVD-film, vet man hvorfor man har laget filen, og hvordan man bruker den. Alternativet er at filen er ervervet på snuskete vis. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg