tørrfisk Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg ser etter et kamera som kan ta bra bilder under lyse og mørke forhold uten mye støy og med skarpt bilde. Skal spleise med noen fattige studentvenner så det bør helst koste under 2000-lappen, skal for det meste brukes til å dokumentere vår skrudde hverdag og diverse konserter osv. Vil ha et kjent merke (gjerne olympus) Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Canon PowerShot A520 Bruker det selv og må si meg godt fornøyd med det. Test på dinside.no Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvis studentene samler litt tomflasker (det drikkes vel fortsatt en og annen øl under studiene?) og strekker seg til snaue 2.4K, får dere Olympus C-765 Ultrazoom. Det tar meget bra bilder, støyer lite og har en kraftig 10x optisk zoom, tilsvarende 38-380 mm. I tillegg går supermakroen ned til 3 cm, og kan dermed fint dokumentere blodskutte øyne på svært nært hold etter en grisefest. Det er såvidt jeg vet fortsatt det fysisk minste ultrazoomkameraet på markedet. Jeg har selv forrige versjon, C-750, som er en anelse større, men er meget fornøyd med det. Det bruker xD-minnekort, som noen her sutrer fælt over prisen på, men et 256 MB-kort koster ikke mange lappene. Anbefales varmt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Er overrasket over hvor mye man kan tjene på flasker! Vi sparer herved til det kameraet nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå