Gå til innhold

ny preview av perfekt dark zero

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror ikke det har blitt postet før?

http://www.talkxbox.com/preview745.html

5107137[/snapback]

Tusen takk, Kewell. Den var ukjent for meg. Jeg kom ikke lenger enn ca halveis ned på den siden før jeg begynte å sikle. Har vært så mye negativt om PD0 etter at en del fikk prøve en versjon tidligere i høst. Men med den nye filmen som kom ut for litt siden der grafikken så bra ut, og med dette previewet så ser det ut som spillet er blitt pusset opp kraftig siden den builden folk fikk prøvd tidligere.

Kanskje PD0 blir tittelen jeg plukker med meg 2.des. alikevel.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Var det ikkje slik at PD0 ikkje rakk release daten til 360`en?? :dontgetit:  Eller var det bare tomme rykter?

5108011[/snapback]

Alt er vel forløpig bare rykter, EA har bekreftet sine spill til launch, Oblivion er bekreftet utsatt, Condemned er bekreftet til launch men noe mer en det er vel ikke komt noen offentlig uttalelse om. Men jeg tror ihvertfall DOA4, Kameo, PGR3 kommer til launch, håper på PDZ også siden jeg faktisk er begynt å få interessen opp for spillet igjen etter en del dårlig kritikk av det. Det kan virke som Rare har tatt seg virkelig i sammen, de skulle aldri vist frem PDZ på et så tidlig stadie som de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...