Quattro8 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har kjøpt Linksys WRT54GX trådløs ruter. I nettverket er det to stasjonære pcer og en bærbar, hvilket trådløst nettverkskort til stasjonær pc burde jeg velge for å få full ytelse av tilkoblingen denne ruteren gir? Ingen makspris Men går det ann å koble en antenne til en ikke trådløs ruter for så å fordele linja på to stasjonære? eller er det bedre å kjøpe ett nettverkskort til hver av dem? Jeg har også en "FAST ETHERNET SWITCH - 8PORT fra jensen scandinavia", kan jeg bruke et trådløst nettverkskot + et ikke trådløst og koble den ikke trådløse på den swichen så jeg kan dele tilkoblinga på den måten? Et spm til: Vil et usb trådløst nettverkskort fra Dlink kommunisere med Linksys WRT54GX? Dette står på pakken: Airplus wireless networkWireless access through USB Enhanced 2.4Hz Wireless USB ADAPTER 11b enhanched 802.11b 22 mbps 256-bit wep. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ja d-linken vil snakke med linksysen, men skal du utnytte hastighets fordelene og rekkevidden som MIMO byr på, bør du kjøpe ett av linksys kortene som finnes på denne siden, hvor det står MIMO ved siden av. Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Noen som vet svar på de andre spm`a? Er denna okai? Endret 5. november 2005 av rossbach1 Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Når jeg har en trådløs ruter på 54mbps, vil det bli bedre med et tådløst nettverkskort på 108 enn på 54 da? leverener ikke ruteren 54mbps uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå