General_musa Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hei, det kan godt hende jeg driter meg selv på leggen nå, men: hvorfor står ikke antall poster som folk har fra før? syntes dette er veldig kjekt da jeg ser om det er en "erfaren" eprson eller en ny medlem som kansje trenger litt ekstra omtanke...(eller noe sånt).. musa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 de fjærnet det i den nye forumersionen. du kan fortsatt se postcount i profilen Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hensikten var vel å fjerne den slags fordommer som du så godt demonstrerer her. Man KAN faktisk ha peiling på data selv om man ikke har den største postcounten, eller akkurat har blitt medlem. Jeg syns det er flott at de har fjerna den. Man merker raskt på innlegget om de vet hva de snakker om eller ikke. Edit: Var en skrivefeil der ja.. Endret 5. november 2005 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hei,det kan godt hende jeg driter meg selv på leggen nå, men: hvorfor står ikke antall poster som folk har fra før? syntes dette er veldig kjekt da jeg ser om det er en "erfaren" eprson eller en ny medlem som kansje trenger litt ekstra omtanke...(eller noe sånt).. Vi tok vekk post counten i en prøveperiode, men nå har vi valgt å legge den tilbake igjen, da det var greiere slik. Men poster fra off topic vil fremdeles IKKE telles med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jaha? Bruker hwb.no skin og det er ikke noen innleggsteller her... Men du har vel bare glemt det . Hadde/har forresten ikke noe problem med at den ikke vises. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jaha? Bruker hwb.no skin og det er ikke noen innleggsteller her... Men du har vel bare glemt det . Hadde/har forresten ikke noe problem med at den ikke vises. 5108168[/snapback] Kommer om 1 minutt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hei,det kan godt hende jeg driter meg selv på leggen nå, men: hvorfor står ikke antall poster som folk har fra før? syntes dette er veldig kjekt da jeg ser om det er en "erfaren" eprson eller en ny medlem som kansje trenger litt ekstra omtanke...(eller noe sånt).. Vi tok vekk post counten i en prøveperiode, men nå har vi valgt å legge den tilbake igjen, da det var greiere slik. Men poster fra off topic vil fremdeles IKKE telles med. 5108127[/snapback] og enda bra at ot ikke skal telle med Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fortsatt er det mange skall som mangler innleggsteller. Når kommer dette på plass igjen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jævli nice at den er tilbake da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg