ovinn Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Ja, er det noen som kommer el? Kristian 5202617[/snapback] Jeg kommer nok Med noen kompiser! Hvordan har dere ordnet dere? fått noe mer oppklart eller? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kommer Er meldt på som Randkrav Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Det er bra! Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Vil bare si: Nå er det ikke lenge til LANet er Og jeg gleder meg som en unge!! Har jeg fått med meg riktig, går det fortsatt ann å melde seg på? Og det er fortsatt plasser igjen? Kristian?=) Tenkte jeg kunne legge ut infoen;p http://jessheimlan.iskrem.net er hjemmesiden demmers. Øyvind EDIT: Fikset linken=) Endret 7. januar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke lenge igjen nå nei! Det er rundt 73 påmeldte nå, og det MÅ gå bra=) Det går fortsatt ann å melde seg på nå ja, men skal dere betale med konto da, må dere betale innen Mandag. Mvh Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Såpass? ahh, det blir bra!! Sender du mail til oss når vi skal betale da, ell må vi passe på det selv?;p Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Ja da var det LAN`et over! Jeg må si meg veldig fornøyd med lanet, selvom det kom noen strømstans og innternett problemer underveis. Men det gikk over! Nå er vi nesten fast bestemt på å arrangere et til før sommerferien! Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg var der, det var kult, unntatt når vi ikke hadde power eller nett... Men anbefales å dra på neste LAN og! Det er baare å sette meg på på neste gang og Kristian =) Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Jøss! Hadde ikke trudd du hadde svart så fort ass:P Men jada=) Regner med deg:P Trur vi skal satse mye større da!! Masse mer penger osv! Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Digg;D hehe jeg svarer fort;p alltid;p Kult, skal dere ha det på Allergot fortsatt, eller kanskje låne Gymsalen på Skogmo elns? Plass til mange flere vettu=) Men var det ikke noen switcher som brant opp elns? Hva var det egentlig? En switch og en router elns?;S Jeg vil også være med i Crewet;( Men bor litt langt unna;p hehe Øyvind! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe, Du hadde garantert fått vært med vist du hadde bodd nærmere:P Men ja det blir nok fortsatt på allergot ja, siden der er vi så godt kjent! Er det så utrolig mange som melder seg på, skal vi åpne opp Hallen og! Det med nettet var at det var en router som brant opp trur jeg, så vi kjørte det via datamaskin istedet;) Men neste gang trur jeg det skal bli mye bedre assa! Kristian Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe, kult=) Kanskje jeg flytter nærmere i den tiden?=) tss:P Flytter inn til deg jeg da;) Da blir det jo plass til maange fler!! k0s. Fikk med meg at dere brukte en pc til å kjøre nettet gjennom ja;) Øyvind Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Fint at lanet gikk så bra for dere da Driver og leter etter nye switcher og en ruter selv, hadde vært fint om dere hadde lagt en link til hva dere brukte og evt. Om dere var fornøyde med utstyret Men ihvertfall det vi trenger er 2x 24. Porters switcher og evt. En brannmur. Men hvem leverte inett til dere? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe, Du hadde garantert fått vært med vist du hadde bodd nærmere:P Men ja det blir nok fortsatt på allergot ja, siden der er vi så godt kjent! Er det så utrolig mange som melder seg på, skal vi åpne opp Hallen og! Det med nettet var at det var en router som brant opp trur jeg, så vi kjørte det via datamaskin istedet;) Men neste gang trur jeg det skal bli mye bedre assa! Kristian 5462552[/snapback] Jeg kan være crew Bor ikke så langt unna heller.. Så si i fra, hvis du trenger større crew neste gnag.. jeg kan være tec elns... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Nå har jeg bare skumlest litt igjennom dette. Men siden dere bruker internet fra skolen. Vil dere da ikke stå bak skolens/kommunens router? Den har jo sikkert DHCP.. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg bare skumlest litt igjennom dette. Men siden dere bruker internet fra skolen. Vil dere da ikke stå bak skolens/kommunens router? Den har jo sikkert DHCP.. 5465677[/snapback] Vi gjorde det ja, men så brant den opp:P Så vi slang opp en router via pc;) Kristian Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) hvis dere trenger kan jeg låne(gratis) dere en 48porter 10/100 med 2stk gbit porter(summit48) layer3, den router helt fint :=) Den er IKKE: dhcp server, nat'er,firewall, men den routrer den befinere seg alle dager i sandefjord(vestfold) NB: leier ut mot penger og 24porter med 1gbit på alle porter, se http://www.polarparty.no/utstyr.php Endret 3. februar 2006 av ranvik Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Men jada=) Regner med deg:P Trur vi skal satse mye større da!! Masse mer penger osv! Kristian 5462487[/snapback] Og det er som regel da alt går galt...... Prøv heller å kjøre ett party til på samme størrelse, og heller få det til å gå knirkefritt før dere satser større, og når dere skal satse større så øk med 20 deltakere i slengen istedet for 200 deltakere... Jeg kan kanskje være behjelpelig med utstyr til deres neste arrangement, bare å ta kontakt via msn [email protected] eller her på forumet Ellers er det jo bra at dere fikk gjennomfør arrangementet uten de alt for store problemene. Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Hvordan løste dere dette med strøm? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Hvordan løste dere dette med strøm? 5557851[/snapback] Som jeg fikk med meg første gangen, ny skiring;p men var vanskelig å få tak i det klokka to på natta elns;p Husker ikke hva de gjorde de neste gangen(e)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå