Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp meg med å Arrangere et lan

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg ikke har vært på denne tråden i det siste!! Grunnen til det er at vi ikke fikk lov til å låne Gymsalen på Skogmo alikavel! Men vi fikk heldigvis lov til å låne Allergot U.skole som jeg går på da!

Det var da bra;) Men skal oppdatere etterhvert! Mye å sette seg inn i !

Takk for hjelpen alle som har svart!=)

Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey jeg holder også på å arangerer et lan men plass til ca 70stk

Vi har fått lånt gymsalen, kjøkkenet og et klasserom på skolen som vi får bruke.

Vi har fått sponset noen t-skjortet eller gensere fra komplett.no

Swither og og routere får vi lånt gratis hos shg.no som sponising.

Vi skulle få 3stk liksys 24 portters swither, neon som kan anbefale en router derfra som er brukbar da?

:hmm: hva skal vi bruke som server da? det finner vi sikkert ut av.

I crewet så er vi vel 4-5 stkykker.

Foreldre som vakter.

Vi holder på å mekker hjemeside, og lanet skal være før jul. gips, litten tid :erm:

Lenke til kommentar

Når det gjelder spill-konkurranser så har vi nå: Bf2 og Cs. Men de andre er ikke noen av oss så veldig sikker på ossen vi skal fikse:P men Det kan jo endres=)

Hva mener du med Musikk kon? Den som kan spille høyest?:p:P

Og Grafikk? den som har best grafikk?:p

Når det gjelder sponsorer så har jeg hendvent meg til en del butikker=)

Håper på positiv respons derifra! Får vel svar i morgen håper jeg=)

Kristian

Lenke til kommentar
Neida.. konk om å lage beste oppfølger til HL2  :!:  :cool:

5197667[/snapback]

Du er morsom du:P

Er det noen som har noen innspill/tips til hjemmesiden? litt tungvindt påmeldingsystem men vi klarer det!

kristian

5197736[/snapback]

Jeg kommer meg ikke inn på siden :S

5197945[/snapback]

Du må nok vente 15 sek eller trykke på linken øverst;) Vi har det desverre i Tk i første omgang!

Kristian

Lenke til kommentar

Jeg synes dere burde tenke litt mer på nettverk og strøm. Innganspris og viktigst av alt, masse compoer med gode premier.

Dere burde slå fra dere alle tanker om nettverks oppsetning som dere ikke har peiling på, hvis dere ikke kan Linux, begrense nettverksbruk osv. Ser jeg helst at dere slår fra dere den tanken.

Strøm kan være ett problem. Her kan dere med fornuftig bruk klare å unngå problemer uansett. Men hvis dere legger skjøteledninger opp fra en til alt sier det seg selv at det ikke starter.

Compo kan trekke MASSE folk. Veldig mange osm bare kommer for å vinne compo, mange fjortiser som bare kommer for å være me på compo. + at det er ett must på alle lan. Her bør dere ha litt forskjellig, men glem for all del ikke premiene.

Premier (!!) Hvis du blander denne med forrige poeng vil du se at mye stemmer og lager fornuft. Mange kommer bare for compoer, enda flere kommer hvis det er skikkelige premier. Les ett par tusen i cs compo. Evt Fet hardware. Men husk alle andre også, det som er viktig er å bruke pengene smart og spredt. Bestemm dere for en hoveddcompo som skal "trekke" folk. her kan dere ha en ganske heftig premie.

Inganngspenger kan være en god måte å trekke ekstra folk på. Noe som har virket for oss var å begynne med lav pris på første og andre lan. Kom ca. 80 stykker, 100 kr biletten. Ble ganske populært, skrudde forrige gang opp til 150. Kom like mange pga. navn. Vær tolmodig, hvis dere bare gjør det for å få penger øyeblikkelig er ikke dette tingen for dere.

Kiosk kan være en veldig god inntekstkilde, her bør dere selge grandi osv. men dere bør også la folk få lage egen mat som grandi, baguetter osv. Kanskje mot en 5'er eller noe lignende.

Kristian

Lenke til kommentar

Ja ok! .. Nettverk: Ste-faren til en av arrangørene får skaffet 50- 100mbit linje (Ikke fra skolen).. Han jobber også i et firma som driver med strøm, så der skal han få tak i "strøm ting" uten at jeg har hørt så veldig mye om det da;) Men skal ha et møte om noen dager=)

Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...