Gå til innhold

Noen smilyer "fungerer" ikke

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et problem med visse smilyer. De viser ikke som de skal. Bildet under viser hva jeg mener. Det er snakk om tre forskjellige smilyer. Dette problemet har jeg både i Opera og IE. Jeg har også tidligere hatt det. Etter en formatering (av andre grunner selvsagt) så fungerte det en stund. Nå har det igjen begynt.

Hva er galt? Det er nok ikke noe med forumet direkte, men jeg har bare opplevd det her. Gjerne flytt posten dersom det er et mer passende forum. Tenkte å legge den under Programvare, men siden jeg ikke vet hva som forårsaker det så la jeg den her.

post-6848-1131147347_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde igrunn glemt denne tråden :)

Det er nok en tømming av cache som skulle til. Men problemet kommer stadig tilbake, og det er ikke alltid det løses ved å tømme cache en enkelt gang. En må gjerne gjøre det om igjen og om igjen før det "plutselig" fungerer. Har hatt litt samme problemet når jeg bytter avatar og personlig bilde på forumet - på to maskiner. Er det tøm cache-funksjonen som er bugga? Eventuelt at den tømmer etter visse regler, f.eks om hvilke bilder som "er i bruk"? Eller på grunn av Privoxy som jeg bruker som proxy for å filtrere ut reklame på nettsider? Har på følelsen der er noe muffens med den :)

Takk for tips uansett!

EDIT: La til det med Privoxy.

Endret av smetho
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...