Nessi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei har nettop instalert windows xp pro, men har en del problemer, mange taster paa tastaturet funker ikke, og hver gang jeg trykker paa noe som ikke funker kommer en duute lyd, pling inne i maskina, ikke hoytalere. veldig irriterende, en del drivere som ikke er isntalert enda ser jeg, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne de driverne. masse rot, ver saa snill og hjelp?? mvh even Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 kjør windows update først, deretter går du på enhetsbehandling og ser hvilke drivere som ikke er innstalert. går på google, finner de driverene du trenger restarter maskinen og sier ifra hvis ting ikke har blitt bedre Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hei har naa oppdatert alle updatene paa windowsupdate, funnet ut at masse taster paa tastaturet er reverse, og norske bokstaver funker ikke! d disser driverne magler jeg, finner ikke de paa google. ver saa snill og hjelp... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du har amerikansk tastaturoppsett, gå på Regionale Innstillinger i Kontrollpanel og legg til det norske og etterpå fjern det amerikanske. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 takk nå funker tastaruret som det skall, men får fortsatt de rare piip lydene opp, veldig irriternde, og mangler disse driverne!! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 de driverne som du viser til på bildet ligger sikkert på en cd som fulgte med hovedkortet ditt..??!! prøv å koble til et annet tastatur å se om du får de samme pipe lydene, hvis ikke, et stykk gåent tastatur! Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 har nå isntalert alle driverne fra hovedkort cd'n, og tastaturet funker, men en ting? tror ikke lydkortet er rett instalert, fordi jeg ser ikke den vanlige høytaleren som alle har ned på start menyen til høyre.... kan ikke justere lyden der nede, fordi den er ikke der. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Og kan noen anbefale den beste brannmuren til winxp pro? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 last ned everesthome at google.com , og finn ut osen hovedkort og så finner du hovedkort modelen og så laster du ned lyd kort drivern Lenke til kommentar
miXer Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Eller du kan gå inn på Start -> All Programs -> Accessories -> Entertainment -> Volume Control Dersom du får opp en feilmld eller det ikke kommer opp noen boks, så har du ikke installert lydkortet riktig eller i det hele tatt. For å få frem det ikonet i taskbar gjør så her: Start -> Control Panel -> Sounds And Audio Devices og huk av for "Place Volume Icon In the Taskbar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå