Håkki Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Skal oppgradere RAM-en på pc-en min og lurer på to ting: 1: Hvor mye har latencyen engentlig å si, ka e forskjellen mellom 3 og 4. 2: Hvilken timer er best med tanke på spill Har tengt på to RAM: Crucial Ballistix (1GB) Crucial Ballistix Tracer (1GB) Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 1. Heter tenkt. 2. Hvorfor DDR2? 3. Vel "Jo lavere, jo bedre" er svaret mitt på latency Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 OK tengt da, men DDR2 er det eneste hk mitt støtter takk for svar Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hadde vært greit med svar? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har ikke så mye å si, om du ikke skal oc pcen din. Hvis du bare skal spille så holder cas 3.5 i massevis-. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Greit å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå