Mr_More Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei, Har litt problemer med å få brennern min til å fungere skikkelig. Prøver å brenne ut windows xp fra en iso fil. Selve windows versjoner er nedlastet, men har orginal cd key fra skolen(bare for å ha alt på det tørre ). Selve brenningen funker helt fint, til nero prøver å validere det som er brent Får masse feilmeldinger med meldingen: sectors from xxx-xxx on disc is diffrent from source. Har lagt inn v 4.60 av aspi driverne, da jeg så på endel forum at disse skulle være de mest stabile. Har også opdatert nero til v 6.6.0.16 som skal være den nyeste av v6 hvertfall. Har også vært en tur innom plextor sine sider for å prøve å oppdatere firmware på brennern. Har en Plextor 116A, med firmware v 104 installert nå. Prøvde å oppdatere til v 109 men får da opp en feilmelding under flashing: Upgrade failed! Hardware error (code 0440F6). Alle platene jeg brenner blir altså currupt, og vises bare som blanke :\ Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Mhv, Jan Eirik Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 tja ettersom du sier at erroren kommer ved verifisering av filer på plata, så kan du jo prøve og fjerne haken i "bekreft innhold" eller no lignende på plata? da skal den jo bare brenne uten at den absolutt mååå sjekke at datane er brent. Sweet™ Lenke til kommentar
Mr_More Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 tja ettersom du sier at erroren kommer ved verifisering av filer på plata, så kan du jo prøve og fjerne haken i "bekreft innhold" eller no lignende på plata? da skal den jo bare brenne uten at den absolutt mååå sjekke at datane er brent. Sweet™ 5107236[/snapback] blir ikke platen like currupt selv om jeg slår av valideringen? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 nei jeg mener at det har vært en bug i noen nero programmer at bare platen blir korrupt etter og ha kjørt denne valideringen, selv om det høres litt rart ut. bare prøv hvis ikke, byt brenneprog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå