notalive Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei, har nå kjøpt meg ny pc, amd athlon 64 4000+, 2 gb minne, geforce 7800 gtx Den gamle var en amd athlon 64 3000+, ati radeon 9800 pro, 1 gb minne, osv. Problemet er at når jeg spiller generals zero hour lagger det som faen... rett og slett, kan si det slik at den gamle pc-en trekker spillet bedre enn den nye, dette virker rart for meg. Jeg har installert alle driverne som skal installeres, alt virker vel som det skal, men generals burde gå bedre på nypc-en enn på den gamle? Blir snart gal... Når jeg åpner oppgavebehandlingen står det bruk av cpu, alle prosessene står på null, untatt ledig systemprosess, som står på 98/99 %... dette irriterer meg, setter jeg opp prioriteringen på generals.exe og game.dat fungerer det ikke noe bedre. Hvorfor bruker ikke generals mer enn 0% av cpu-en?(skjønner jo såklart at den gjør det, men står ikke det) Hvorfor er det i det hele tatt ledig systemprosess? når jeg skal spille er det jo en fordel at prosessoren blir brukt til spilling. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Ok, etter en del testing har jeg funnet ut at det er generals det er noe galt med. Jeg har prøvd CS:S og BF:V, begge spillene går supert, men når jeg spiller Generals:Zero Hour har jeg mellom 5 - 15 FPS, stort sett, en gang i blandt går det opp til 50 men det er sjeldent. Er det noen som har opplevd samme problemet med G:ZH? Evt. noen som vet hva som er galt og hvordan dette kan fikses? Fikk ordnet slik at jeg kunne bruke to skjermer, fungerer supert, 100% av cpu blir brukt men spillet fungerer likevel ikke brukbart nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå