aDirdal Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Noen andre som har den "siste" Coop PC'en som sliter med en litt for ivrig vifte? Har dere andre evt. noen (ikke altfor avanserte) tips? Strømoppsettet står på bærbar. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Kan programmet I9kfanGUi hjelpe meg med dette?? Er det noen farer tilknyttet slike programmer? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kanskje vente på svar istedenfor å dra en "skjult" bump? Nei. I9kfangui er bare for dell. Har pcen din pentium-m prosessor? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ja det har den....Kjøpte en til svigers :-) Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Prøv Notebook Hardware Control.. http://www.pbus-167.com/chc.htm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har støyen økt etter at du kjøpte den eller har det vært sånn hele tiden? Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Har vært sånn hele tiden.. muligens det bare er jeg som er kravstor, men jeg mener ikke vifta bør slå seg på bare jeg starter opera, for eksempel... (testa det flere ganger, og hadde ikke "tynt" pc'en før dette skjedde).. vifta går av og på hele tiden selv om jeg bare surfer... har heller ikke mange program som kjører i bakgrunnen.... bare msn og eTrust antivirus av betydning... muligens det er nok til å gå varm? en pentium M 1,7.. nvida geforce 6600 128mb...1024ram... Er det ikke litt risiko med å bruke program som Notebook hardware control?? Ting kan vel bli ødelagte viss man ikke har helt peiling på hva man gjør.... finnes det evt. presets i det programmet? Endret 6. november 2005 av aDirdal Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 MSN har en tendens til å bruke mye cpu, spesielt om man bruker messenger plus og plug-ins osv.. Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har også samme problemet med min coop pc. viften går nesten konstant. jeg har slått av alle start up programen (msconfig) og skrudd av msn. vifta går mens jeg skriver dette innleget og jeg har ikke viruskontrollen på en gang Skal ha tentamen i morra, noen tips om hvordan jeg kan roe ned vifta så ikke jeg forstyrrer alle sammen ? Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har også samme problemet med min coop pc. viften går nesten konstant. jeg har slått av alle start up programen (msconfig) og skrudd av msn. vifta går mens jeg skriver dette innleget og jeg har ikke viruskontrollen på en gang Skal ha tentamen i morra, noen tips om hvordan jeg kan roe ned vifta så ikke jeg forstyrrer alle sammen ? 5112070[/snapback] Bruke kulepen og papir...? Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har også samme problemet med min coop pc. viften går nesten konstant. jeg har slått av alle start up programen (msconfig) og skrudd av msn. vifta går mens jeg skriver dette innleget og jeg har ikke viruskontrollen på en gang Skal ha tentamen i morra, noen tips om hvordan jeg kan roe ned vifta så ikke jeg forstyrrer alle sammen ? 5112070[/snapback] Bruke kulepen og papir...? 5112156[/snapback] lol :!: Blir ikke mye ekstra arbeid!! Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 vil bare nevne også her, at Prix har 14 dagers returrett, selv om annet har blitt nevnt her på forumet.. Fikk selv 11' i cash... anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå