arnt90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har fått dilla på den sjangeren og lurer på om det er noen anbefalinger til band? band som: - From first to last - Saosin - Atreyu - My Chemical Romance liker du Atreyu kommer du til å få sansen for Avenged sevenfold og All That Remains er også samme typen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ettersom trådstarter har fått sitt svar, så kan vel denne tråden stenges? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei ikke steng den! Vis det kommer flere anbefalinger vil jeg GJERNE se dem! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Her er mine anbefalinger i allefall Effective: - Saosin(Translating the Name EP'en. Resten er crap) - JR Ewing - Refused - Rumble In Rhodos - The Blood Brothers - Circa Survive Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gode anbefalninger. Her er noen til: - A Static Lullaby - Hopes Die Last - Herbrightskies - Emery - Enter Shikari - Idiot Pilot Bare send PM/legg til på MSN eller slikt, hvis du vil ha mere anbefalinger eller lignende, Effective. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mye bra her men syns det var litt rart at ingen har nevnt three days grace ? Anbefale også The used, alkaline trio og anberlin. Disse har bare noen sanger som jeg syns er bra. Her er noen gode sanger fra diverse band -Adema - the way you like it -Jimmy eat world - bleed american -Killradio - scavenger -Maximum the hormone - Zetsubo Billy (Japansk/kina band, syns dem er litt bra alltho jeg ikke forstår noe dem sier) -Nonpoint - Alive and kicking -Zebrahead - falling apart Merk jeg har ikke mye peiling på hvilken type musikk det er men det faller sikkert i smak om du liker Alternative rock og Div. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 www.myspace.com/underoath Beste innen screamo. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Correction: Ikke screamo, men post-hardcore. Underoath er bra ja, men finnes nå bedre synes jeg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Underoath er ikke post-hardcore!! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jo. det er akkurat det det er. Moderne post-hardcore. Hva mener du at det er? Screamo er annerledes enn post-hardcore. Hør Orchid eller La Quiete, det er screamo. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg mener det er screamo Hør Devil Sold His Soul, det er post-hardcore. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 www.fourfa.com er din venn. Screamo er mye hardere og har den klare hardcore punk-sounden. Hør på band som Orchid, La Quiete, Triztan Tzara, Saetia, Raein, (tidligere) Hot Cross og Joshua Fit For Battle. Underoath er egentlig ganske typisk Post-Hardcore. Devil Sold His Soul ja, er post-hardcore med stor innflytelse fra prog metal. God kombinasjon. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Alle som liker Screamo .. sjekk ut Alexisonfire - Keep It On Wax Dritbra live.. dårlig videokvalitet da Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Yet again, not screamo, post-hardcore. Alexisonfire ftw. Sjekk ut albumet "Watch Out!". Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Yet again, not screamo, post-hardcore Uenig med deg. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke noe med mening å gjøre. Definisjonen av screamo er en definisjon og definisjonen av post-hardcore er en annen definisjon. Screamo er ikke bare at en skriker litt i sangene, screamo skriker de hele tiden. Les her for den korrekte definisjonen. Dette er screamo: Orchid - Aesthetic Dialectic Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vel, All That Remains er i alle fall mitt nye yndlings band Helt utrolig bra rock. Post-hardcore ifim right. Jeg er ikke så flink på sjangre Men minner tho om Atreyu på en måte. Bare litt dypere. Hørte litt på underoath. Absolutt ikke min stil Bare skriking. Screamo i think Grusom stemme på vokalisten til tider Ellers er The bled å anbefale, samt 36 Crazyfists og Hawthorne Heights. Forresten. Det jeg likte så godt med All that remains er at de har fine og avslappende partier i alle sangene sine, der man kan synge med og slappe av litt. Konstant gitarspilling og dobbeltrommer blir slitsomt etter et par timer Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Silverstein er screamo deluxe Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er silversten det?! Sikker på det? De skriker jo nesten ikke i My heroine eller Giving up.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 er jo litt skriking i giving up. Rart korleis den songen går i frå å vera heilt ok til heilt for-sateks-jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå