Tomeito Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du har et poeng der, men allikevel minner den ene sangen der meg om falloutboy hehe. Jaja, er ikke dette vi skal diskutere uansett De er flinke det skal de ha! Forresten: I am ghost Rise against? Bullets for my valentine! Halifax Silverstein Pain (har bare hørt en sang: Not afraid to die! men den er bra tho) Ikke Rise Against, no way... Way out of league, i positiv mening for RS Og er ikke Pain et enmanns-metallorkester fra Sverige? I Am Ghosts bidrag på Warped Tour 2006 Comp. (Allways Searching eller no lignende) er temmelig fin, hadde de bare driti i brølinga midt inni der. Temmelig nice keyboard. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg skrev Rise against fordi det minner om Atreyu , og han likte atreyu. Ikke fordi det er innen sjangeren Men han ville ha noe ny musikk-anbefalinger osv. Og jeg liker alt det han skrev i førstepost, så da tenkte jeg at han sikkert likte det jeg likte og Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Rise against og Atreyu er jo ikke likt heller. 2 forskjellige sjangere imo Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Rise against og Atreyu er jo ikke likt heller. 2 forskjellige sjangere imo Sorry jeg forklarte dårlig. Det jeg mente var at jeg liker Atreyu, det gjør han og. Jeg liker Rise against, kanskje han og gjør det siden vi liker det samme Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 edit. Coheed And Cambria er et veldig bra band, men jeg tror ikke akkurat det er det trådstarter leter etter. Men for all del, kan jo være han liker dem. Coheed and Cambria er mitt favorittband, ihvertfall Får vel lage en albumguide til de, når jeg kommer hjem på hybelen. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Katatonia er bra til å være emo. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hø? Katatonia er jo et metal band. edit. Cognomen: Coheed er et svært bra band ja, er svak for albumet: Good Apollo, I'm Burning Star IV, Volume One: From Fear Through the Eyes of Madness. Hehe, lang album tittel. Endret 2. januar 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Med tanke på at det er 2 år siden jeg startet tråden kan jeg si at jeg har funnet mange av gullkornene innen sjangeren(eller ikke sjangeren. Drit i sjangeren. ) Uansett, min klare favoritt er uten tvil det gamle Saosin med Anthony Green på vokal(som slutta etter de ga ut Translating the Name EP'en. Han synger nå i Circa Survive, pluss noen andre side-projects). Synes i det hele tatt Anthony Green er utrolig kul og dyktig. Har mange nydelige akustiske låter på youtube blant annet også. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Underoath er i alle fall nydelig. Helt prikk likt Atreyu på musikkstil Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm, ikke likt som Atreuy på Atreyus siste plate ihvertfall, for der går Atreyu litt mer alternativ hardrock enn post-hardcore/screamo/punkmetal greia de gjorde før. Uansett, så har flere av Underoath sine tekster et kristent preg over seg, og det har ikke Atreyu så langt jeg har hørt Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du har et poeng, men de ligger noenlunde likt syns jeg. Digger siste plata til Atreyu. Lead sails et eller annet ikke sant? My knife in the road også Two become one! :O Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bullet for my valentine Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg vil anbefale: The Fall of Troy Before Their Eyes Here I Come Falling Our Last Night (vokalisten er 14 år(!)) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Svært så kristent innhold det var i Here I Come Falling da... Han er 14 år ja, imponerende. mewithoutYou er et svært bra band. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dead Kennedys Anti-Flag Say Anything Alkaline Trio Alexisonfire Atari Teenage Riot The Fuck Ups Funeral for a Friend Rise Against Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Igjen må jeg korrektere; Vis det er snakk om Hardcore, som i hardcore-punk så er vel Dead Kennedys og Rise Against godkjent, men i denne sammenhengen mener jeg at det er feil, så til de grader også.... Og Anti Flag er jo ikke noe med dette å gjøre.. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Enig. Han spør jo ikke etter punk her, men mer moderne post-hardcore. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fantastisk sang! JR ewing fucking and champagne Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Enig. Han spør jo ikke etter punk her, men mer moderne post-hardcore. Med tanke på at 1.5 år siden jeg laget denne tråden har jeg igrunn funnet mine egne favoritter nå, men or all del, det er bare å holde liv i tråden hvis det er ønskelig. Men jeg har i allefall ått mitt svar Lenke til kommentar
arnt90 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Emocore:It dies today The Bled From autumn to ashes With resistance Hardcore: The agony scene As i lay dying Bleeding through Bloodjinn Hatebreed Evergreen Terrace Full blown chaos Most precious blood Sinai Beach Litt forskjellig hardcore her bl.a. litt toughguy. Most Precious Blood hardcore:P bande blander det med heavy metal derfor er de ganske mye "harere" en normale hardcore band... vill kalle dem for metalcore heller. Hatebreed er langt i fra hardcore. det er ren metalcore eller moshcore, hardcore er mye millere...... Rise against er hardcore å The used er emocore... Endret 27. januar 2008 av arnt90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå