Øssa Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever.. Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge.. Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft! 5129537[/snapback] Refused er vel Old School hardcore. Ligner litt på Cro-mags og D.R.I. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 dashboard comefessionals er ganske bra(min mening) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever.. Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge.. Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft! 5129537[/snapback] har du sett Jr Ewing live?.. man that rocks! Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ingen som har nevnt verken Refused eller JR Ewing. Siste plata til JR går litt vekk fra røttene, mens forrige plate Ride Paranoia er noe av det beste screamo-greiene ever.. Refused er også sinnsykt bra, selv om det er litt vanskelig å båssette. Sjekk ut "The Shape of Punk to Come", imho en av verdens desidert beste plater. Antikapitalisme blanda med sinnsykt sexy hardcore. Vanvittig konge.. Kaospilot bør også nevnes. Plata er vanskelig å få tak i, men kan kjøpes fra hjemmesiden deres. Norsk band, hakket mer kompromissløst enn JR Ewing, og vanvittig tøft! 5129537[/snapback] har du sett Jr Ewing live?.. man that rocks! 5427115[/snapback] JR Ewing på quart skuffa litt, men jeg så dem på Turbonegers idrettshallturne (i stavanger), og det rocka noe helt sinnsykt. Var dødsbra.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg såg den i bergen på samme turne Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Scary Kids Scaring Kids - Veldig bra.. Har en ep av de. 5111645[/snapback] Second that!! Senses fail bør høres på også underoath, soty, my chemical romance, funeral for a friend osv.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvis du skal ha emo så prøv At the Drive-In. 5106638[/snapback] ahahahahahahahahah At the Drive-In emo in my ass Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 At the Drive-In er harcore/emo-punk, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Silence the foe. 5108255[/snapback] Er faktisk ganske kult. Turdus Musicus er knallfett, norsk band. Masser av punka energi. Er vel litt screamo-aktige og. Har også fått litt sansen for At The Drive-In etter jeg fikk en CD til jul. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Noen til; AFI The Spectacle The Dillinger Escape Plan Cathorsis Coheed and Cambria Fugazi My Chemical Romance Jimmy Eat World Thursday Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Screamo_groups Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 At the Drive-In er harcore/emo-punk, ingen tvil om det. 5470279[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Screamo_groups 5473485[/snapback] HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Noen til; AFI The Spectacle The Dillinger Escape Plan Cathorsis Coheed and Cambria Fugazi My Chemical Romance Jimmy Eat World Thursday 5473259[/snapback] jimmy eat worl er vell mere Punk rock Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Screamo_groups 5473485[/snapback] HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der.. 5474576[/snapback] Du får ta på deg jobben med å lage en komplett liste, da. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der.. (nå måtte jeg google etter underoath siden det var fullstendig ukjent for meg, og med god grunn) ...fordi det ikke hører hjemme der, som så mye annet som er nevnt i denne tråden. wikilista er på rett spor Endret 21. januar 2006 av Legion Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 HAHHA, underoath er ikke der en gang da.. Bare å glem lista der.. (nå måtte jeg google etter underoath siden det var fullstendig ukjent for meg, og med god grunn) ...fordi det ikke hører hjemme der, som så mye annet som er nevnt i denne tråden. wikilista er på rett spor 5476409[/snapback] Underoath er screamo.. Jeg finner heller ikke Alexisonfire på den lista? =\ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Reinventing Your Exit Young and aspring det er underoath Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er forskjellen på screamo/hardcore og Alternative rock? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 The Dillinger Escape Plan 5473259[/snapback] DEP er mye rart, men ikke sett i de samme sjanger som de andre tullingene. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå