Cognomen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Slenger noen anbefalinger inn i tråden jeg også da. Fugazi Minor Threat Refused Glassjaw At The Drive-In Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg går ut ifra at Bullets for my valentine er nevnt? Selv går jeg inn for å protestere over at A7X er nevnt som emomusikk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mange screamo-, emo- og hardcoreband her, err. Div. norske hardcoreband: Bitter Taste Death Is Not Glamorous Onward Evolve Sportswear Problems Sjekk det ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=J65xedzvRT0 Faen for ei sykt fet låt! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Math Core på sitt mest inzane. Endret 3. mars 2011 av Cuz Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Sportswear Sportswear er faktisk tilbake, nesten i sin helhet, under navnet For Pete's Sake. de skal spille sammen med Hårda Tider og Youth of Today i Oslo 18. mars. tror dessverre de er utsolgt for billetter. noen her som skal dit? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Massivt kick på Screamo om dagen. Envy, Yaphet Kotto, This Machine Kills, Funeral Diner og gammel Orchid spilles hyppig. Suis la Lune og Neil Perry spilles også en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå