MortenM Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hvor får jeg kjøpt en billig og bra skjerm/mus/tastatur switch til hjemme bruk? (Hva kaller man egentlig en slik switch?) Er det noen som har noe å anbefale? På forhånd takk! Morten M Lenke til kommentar
OBF Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det heter KVM switch Bruker selv Black Box switcher. Ligg unna Clas Ohlson. Med disse switchene får du definitivt hva du betaler for. Lenke til kommentar
Birdy_ Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Du kan bestille det hos http://www.compo-data.no. Husker ikke selv helt hva det heter. Men forklarer du dem hva du skal ha, så skjønner de det nok :wink: Lenke til kommentar
MortenM Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Finnes det ingen slike til under 1000 lappen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 14:06, MortenM skrev:Finnes det ingen slike til under 1000 lappen? Joda, på clas ohlson... 2-300kr tror jeg de billigste koster der. Jeg har ikke sett kvaliteten på den da. Sjekk om det er mulig å angre på kjøpet, og få pengene igjen om du ikke er fornøyd. Da kan du teste den ut og så bestemme deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå