[Protus] Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hver eneste gang jeg slår på min Siemens St 60 legger det seg en slags wap-snarvei i venstre-hjørne på displayet. Dette vil jeg ikke ha noe av, og jeg er lei av å må trykke på den slik at mobilen kobler opp wapen slik at jeg kan avslutte og få logoen vekk. Jeg har prøvd meg frem i menyene men finner ingen instillinger som kan fjerne snarveien/logoen. Boken sier heller ingen ting om dette (har dog skomlest litt, men uansett...) Har forøvrig netcom dersom dette skulle ha noe med operatør å gjøre. Hjelp meg.... Takker for svar... Endret 4. november 2005 av [Protus] Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kanskje frekt av meg å ikke vente på svar, men er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Håper jeg ikke dummer meg ut ved å ta op pen så gammel tråd igjen, men tar sjansen: Er det virkelig ingen mobil-freaker som kan hjelpe? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Har du sjekket innboks for wap-push? Ikke sikker på hvor den er på ST60, men sjekk wap-menyen etter noe som heter 'innboks' eller har med wap-push å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå