JonH Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har problemer med å få sidene til å fungere i Opera og Firefox, men de er helt fine i Internet Explorer. Noen tips? Link Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Lurte, kvifor har du set div class i staden for div id? Veit ikkje om det skal ha nokke innverknad, men det blir ikkje riktig i allefall. Div class er om det er fleire div'er av samma type på samme side, ikkje når det berre er ein... Am I right? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Tror ikke det har noe betydning, leste en tutorial om css et sted på nett, og der brukte dem konsekvent class. Problemene i Firefox og Opera oppsto når jeg la til "position:absolute;" og "left: 180px;" i css-fila for å lage fast mellomrom mellom menyen og hoveddelen. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 CSS-fila, kan du legge den ut? Så blir det lettere å hjelpe for folk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Så lenge du ikke bruker DOCTYPE kan du ikke forvente at noe funker som det skal Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Har lagt inn doctype, men det fungerer ennå ikke i firefox og teksten går utenfor høyrekanten i opera. Denne ser ut til å fungere best med IE: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Linker til bilder av hvordan det ser ut hos meg... Internet Explorer Firefox Opera Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Fix Your Site With the Right DOCTYPE! Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Tror jeg har fått det til nå. En liten ting til - er det mulig å midstille menyen mellom topp og bunnmarg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå