alexf Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 har tenkt å bestille denne kjøleren til en XP1600+ 1.4GHz fra databutikken.com: Taisol CGK760092 copper-base cpu-cooler SocketA er dette en bra kjøler? Hvilken kjølepasta bør jeg bruke? Databutikken har disse to: - Arctic Silver II Premium Thermal Compound 3g - Arctic Silver Thermal Adhesive Flexi-Data har denne: GlobalWin Kjølepasta (Goop) til kr.18 som ser litt tvilsom ut... jeg skal uansett handle på databutikken og flexi-data og vil ikke bestille varer et tredje sted.. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 denne vifter en meget god, jeg har hørt mye bra om den. når det gjelder kjølepasta tror jeg den første er best, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Arctic Silver Thermal Adhesive, er termisk lim, ikke kjølepasta.. Gjør sikkert samme nytten som kjølepasta, men fungerer i tillegg som lim. Noe som vell ikke er ønskelig på en prosessor?!? Kjøleren er i følge det jeg har hørt veldig god... Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Globalin er god nok, men for kobberkjølere er vel nanotherm å foretrekke, det har ihvertfall jeg kjøpt med min kjøler fra http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
thoering Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 God kjøler, bruk for all del ikke Thermal Adhesive. Som allerede sagt her så er det et lim, og det er et veldig kraftig sådan. Arctic Silver II duger forøvrig bra med kjøleren det, bruker den kjølern med den pasta´n sjøl. Holder min T-bird@1474 på 42c ved max load så... hvilket er veldig bra med slik billig luftkjøling. mvh Espen Thøring Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Bruk denne kjøleren med Artic silver 2... Det er fantastisk bra! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg bruker Taisol 760 med AS2 på min XP1800+. Da har jeg en idle temp på 38-40 og en max load temp på 48grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå