ilpostino Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kjøpte meg en viftestyring for ikke så lenge siden og har nå innstalert denne i mitt nye Lian Li-kabinett.. men da jeg skulle koble til viftene støtte jeg på et lite problem: jeg fikk ikke koblet til viftene i kabinettet ;( det var hunn-kontakter både på viftene og på.... noen som vet om det finnes egne vifter til å koble på viftestyringen? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Må bare bruke litt fantasi! ;D hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Må bare bruke litt fantasi! ;D hehe 5106408[/snapback] sikkert bare jeg som er litt fantasiløs.. men har aldri gjort det før... så er mangler litt fantasi da regner jeg med (har før kun koblet de rett på psu'en) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hmm, det var da rart Men det går fint å bruke vanlige vifter på de fleste viftesyringer, og i ditt tilfelle så er det nok bare å koble litt selv så funker det Edit: Bare pass på at rød går til rød og sort til sort! Det er ikke alle vifter som støtter å gå motsatt vei og de er heller ikke konstruert for det... Endret 4. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Hmm, det var da rart Men det går fint å bruke vanlige vifter på de fleste viftesyringer, og i ditt tilfelle så er det nok bare å koble litt selv så funker det Edit: Bare pass på at rød går til rød og sort til sort! Det er ikke alle vifter som støtter å gå motsatt vei og de er heller ikke konstruert for det... 5106437[/snapback] hadde gått fint hadde det ikke vært for at det er hannkontakter på både vifte og viftekontroll..... er derfor jeg i utgangspunktet lurte på om det var egne vifter for dette.... edit: holder det å kjøpe et hun-hun-skjøtestykke...? Endret 4. november 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 klipp av molexen og tvinn fargene sammen eller bare kjøpe skjøtekontakter.. hadde valgt billigste alternativ jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå