LG_91 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei. Jeg er en person som liker å synge. Lurer på om det finnes noe karaokeprogram til PC. Har jo sett disse "Jør din DVD spiller til karaokemaskin" greiene på elkjøp. Men dersom det er mulig ønsker jeg å bruke PC'en. Jeg har microfon og et stereoannlegg på rommet mitt. Noen som vet? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Bruk Google vanBasco Karaoke Player Google søk! Endret 4. november 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Takk. Fant noe som heter Go Sing. Funker bra til nå, men har bare lastet en sang Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Finner ikke ut hvordan og hvor jeg kan laste ned karaokesanger. Har sett i google lenge nå. Noen som vet? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 http://www.musicrobot.com/ Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 http://www.musicrobot.com/ 5108574[/snapback] Får ikke till å laste ned sanger. Vet ikke hvorfor, tror jeg er litt treig jeg. Kan du sette opp en pungtvis liste om hva jeg må gjøre? Hvis du gidder Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Okey. * Søk etter sang, f.eks. Amazing Grace, da får du denne sida: denne sida! * Velg en av de punktene nedover der, f.eks den nr. 2, da får du fram denne sida! * Velg igjen 1 av de 2 linkene, f.eks den nr. 2, da får du fram denne sida! * Gå lengre nede på sida der for å finne sangene. De 5. første er 5 forskjellige versjoner av Amazing grace. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Fikk ned mellodien,l men ikke teksten, der teksten skall stå vises det enten hvilke innstrumenter som brukes eller hvem som har laget sangen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Fikk ned mellodien,l men ikke teksten, der teksten skall stå vises det enten hvilke innstrumenter som brukes eller hvem som har laget sangen 5109091[/snapback] Det er ikke alle midi filer som inneholder tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå