4Wheel Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Her er det så mange flinke og dyktige folk, så jeg lurer på om dere kan anbefale meg en MEGET BRA cd brenner som kan også brenne 99 min cd plater? Mens jeg er her så lurer jeg på om noen vet om et program som gjør mp3 om til mp3 Pro?? På forhånd TAKK, og TAKK for alle svar. Lenke til kommentar
asolesv Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Er du ute etter den beste brenneren så bør du velge yamaha sin nye crw-f1. Denne lar deg brenne 99,59 minutt! på en 99min cd. Den har også mange andre finesser som f.eks disk t@2, som lar deg brenne inn tekst/ grafikk på data siden av platen. imponerende kvalitet. 44x skriv, 24x overskriv og 44x lesing. altspå ikke den raskeste brenneren, men den er svært stillegående oghar hele 8mb buffer. Bakdelen med denne brenneren er prisen. Jeg betalte 1550,- på komplett. Men tro meg, den er verdt prisen! her er en test av brenneren. ( svensk) http://www.sweclockers.com/html/recension/...w-f1.php?page=1 Du finner også mer informasjon på: http://www.yamaha-it.de/ Lenke til kommentar
peach Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Mens jeg er her så lurer jeg på om noen vet om et program som gjør mp3 om til mp3 Pro?? Det bør du ikke gjøre. Da vil kvaliteten på sangene bli enda dårligere. Ellers er Yamaha brenneren veldig bra ja! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 apropos yamahabrenneren.. noen som har noen forslag til cdplater som takler minst 44x? Har sett komplett selger spindel med 48x nonameplater, men er interessert i å vite hvor bra de funker før jeg besteiller.. PLagsomt å måtte brenne i 16x, bare fordi platene ikke støtter mer enn 40x f.eks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå