Floxer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Lurer på om noen kan gi meg et tips om et program, der en kan endre innstillinger, slik at vokalen blir fremhevet. Jeg skal ikke redigere, bare høre. Programmet bør være enkelt å bruke. Kom gjerne med tips angående hvilke innstillinger jeg skal bruke. På forhånd takk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 En equalizer som fremhever mellomtone og diskant? Lenke til kommentar
Floxer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg er helt grønn på området........ Kan du forklare litt nærmere ? Kan dette gjøres i winamp, og i så fall, hvordan ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 EQ er løsningen ja, det går ikke an å skru opp volumet på enkeltelementer siden lydsporene er mikset sammen til et stereospor. Vokalen ligger i området rundt høy mellomtone/diskant, der må du prøve deg fram. Kan gjøres i winamp ja (EQ-delen skal vel være enkel å finne). Ikke at den er den mest detaljerte, men den kan funke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 kjøp deg et anlegg med god mellom tone og diskant! Lenke til kommentar
Floxer Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Takker for svar, skal prøve meg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå