icer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Er svart-russ og iår går det an å designe sine egne kort på russ.no, noen som har vert innom? Saken er den at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal lage kortet... Noen som har noen kule tips evnt. layout's som ser litt ville ut... Må vere "svart-russ" relatert altså ikke rødt theme Takk på forhånd... Endret 4. november 2005 av icer Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 OFFTOPIC! YEA GO SVARTRUSS! hvilken linje går du a? Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 VK1 Elektro BTW: Hadde vert litt tøft å fått et litt elektrisk theme over det hele... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) YEA! GO ELEKTRO! er lærling nå jeg! edit får ta litt ontopic også da: kan du ikke bare finne noe fæncy lyn og sånn på nettet da også leke litt med photoshop! ;D Endret 4. november 2005 av SirAmp Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jo, men er ikke så flink til å få ting til å bli BRA!, blir bare masse effekter som er tøft ved første øyesyn, men som blir veldig "over-kill" når du ser nærmere på det... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) får begrense deg da vettu! ;P er ikke så vanskelig! ;D og kan bli ganske bra Endret 4. november 2005 av SirAmp Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Der problemet ligger.... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 jeg kan prøve å lage en layout til deg, men da må jeg vite detaljer først... Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Tja; Skole: Eid Vidaregåande Skule Navn: Jan-Arne Hatlelid Tlf: 21604040 Adr: Sofaen avd. Langemann Tekst: bare skriv inn noe Har laget noe i photoshop, men er langt fra ferdig.... Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) dobbelpost... Legger ved bilde... Blir det dumt å skrive svartruss med grønn skrift ? Endret 21. august 2011 av icer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hvor mange pixler skal den være? btw spm: Hvorfor bruker Kamikaze piloter hjelm? forde de ikke skal slå hodet... logisk. Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det skal passe på et russekort, det er 9x5cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå