aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det som fasinerer meg er hvor det kan bli av alt det hvite når snøen smelter Lenke til kommentar
Gene Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvordan enkelte personer kan gjøre akkurat slik det passer dem, uten videre tanke på konsekvenser, moral etc. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Psykologi er fasinerende. Jeg må si jeg blir fasinert av å se hvor langt noen klarer å strekke den menneskelige kropp og/eller hjerne til å gjøre de mest utrolige tingene. En annen ting som fasinerer meg er hvordan tonedøve mennesker kan høre på musikk, hvordan går det ann å høre på musikk totalt uten nyanser, følelse, ryttme, o.l.? Jeg blir også fasinert over hvor dårlig rettskrivningen min er og hvordan noen ikke forstår seg på dialekter og andre språk. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Vanlig/alternativ rock, xboxen min... en drøss med andre ting som ikke jeg husker... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Og jo; Mirann. 5107195[/snapback] Hmm..skrev jeg noe rart i svaret mitt? Eller? Endret 5. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Fascinert av psykiske forskjeller mellom folk. Litt fascinert av enkel psykologi generelt. Kjøling av pc'er, ikke overklokkingen, men kjølingen. Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jobben min (Barn og barnehage) Øl 5107031[/snapback] heh spennende kombinasjon :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Glitterbokser, åpne kommodeskuffer, boblebad/såpebobler, K-rør og fugemasse. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Pcen fasinerer meg hver gang jeg skrur den på Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 K-rør og fugemasse. 5109279[/snapback] Du jobber på biltema, ja? Jeg må innrømme at jeg er litt fascinert av låser der man må snu nøkkelen opp ned for å låse opp. Aldri helt skjønt hvorfor. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 K-rør og fugemasse. 5109279[/snapback] Du jobber på biltema, ja? 5109282[/snapback] Jepp. Jeg digger folk som kjøper det, for da kan jeg ta på det ekstra mye. Oh, glemte en ting. Er dødsfascinert av glassmaneter. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) onlinehero: Sorry så ikke at du tok med øl He he.. det kombineres ikke da Edit: Forandret alt Endret 5. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 AnAnAs, fugemasse er egentlig en veldig kul ting. Litt rar konsistens. Moro å sparkle. ^_^ Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Det som fasinerer meg, er at eg alltid er sulten. Ein annan ting som er fasinerande er korleis ein pizza blir så god som den ofte blir (det som og er fasinerande er at folk lager dårlig pizza.. KVIFOR?) -fasinerande teit!- Endret 5. november 2005 av Denethor Lenke til kommentar
kenny Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Evolusjon, hvordan alt kan estimeres, vector-computing, damer, mennesklige hjerne, damer, hvor teit jeg blir i fylla, antropologisk psykologi, ja livet selv er igrunn fasinerende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg tenker daglig på ting som "Hvor kom vi fra?", "Hva finnes der ute?", hvordan blir fremtiden vår?" og "Hvordan har jorden uttviklet seg?". Det er nesten som en hobby. Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Det som også fasinerer meg er barne-tv for de minste typ teletubbies ol. Hilken tilstand er de i, de som forfatter slikt mon tro? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 google.com 14 tegn.... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Lik, tøser og musikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Fascinerer lik deg? Er det noe som IKKE fascinerer meg så er det lik. Noe så avskyelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå