LamaLover Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Verdensrommet fasinerer meg i allefall.. Hvor små vi er å sånn.. begynner plutselig å tenke på det i en eller annen lame time.. som samfunnslære(why I say, why?) Får sånn film greier inn i hodet; som på den norvegia reklamen.. når kameraet på en måte blir dradd oppover.. Hmm.. Er litt festlig da.. jeg pleier å tenke at det er en planet med bare røde rever.. Ååh.. revene:D Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 *At ordbøkene nå har begynt å tillate at man skriver fascinere uten c. *Vitenskap & realfag *Det motsatte kjønn *etc. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Livet Hvordan ting fungerer i verden osv... Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Musikk Fotografering Tidsreiser Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvordan duer går er også litt fazi. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Jobben min (Barn og barnehage) Øl Endret 5. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mennesker, i måten de reagerer på. Sosialisme, ren blindhet. Alkohol, i måten den påvirker oss. Den psykiske eller den fysiske fylla? Musikk, toner er det vakreste i verden. Religion, hvis ingen tror, hva er det da igjen av Gud? Hmm. Blir nesten sentimental nå.. Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) At jeg så og si er enig med alt i denne tråden, men at jeg egentlig ikke er sånn kjempefasinert over hver ting. Blir mer fasinert av ting sammen. Og jo; Mirann. Endret 5. november 2005 av MrMinit Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kort svar; Jenter. Finnes det noe som er vanskligere å studere for gutter? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kort svar; Jenter. Finnes det noe som er vanskligere å studere for gutter? 5107226[/snapback] Enig med den, huff. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Puppaaa <3 ...og mytologi. Pupper og mytologi. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Pupper........ 5106158[/snapback] + jenterumper Endret 5. november 2005 av Gef Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Mennesker er rare dyr. Og noen ganger kan de bli oppheng i store og små detajer i livet. Disse tingene kan man si at fasinerer en. Så hva fasinerer deg? Kinesere? Dverger? Økonomi? 5106096[/snapback] noe som fasinerer meg er naturen, klima, universet og musikk Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Musikk, kvinnfolk og digre enorme maskiner(fly, store anleggsmaskiner osv) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 *At ordbøkene nå har begynt å tillate at man skriver fascinere uten c. 5106732[/snapback] Super-LOL! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 -Mennesker som er oppfører seg anderledes enn meg. -Det meste innen vitenskap og teknologi. -Mitt eget lille rare hode. -Musikk. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg finner det fascinerende at så mange benytter seg av frihetene skjenket av Språkrådet de senere år. Jeg innser jeg er i mindretall, men er det ingen som føler at man fjerner noe av historien til et ord ved å utelate tilsynelatende overflødige bokstaver fra stavingen? umm dere får unnskylde folkens... fikk bare et lite anfall av etymologisk fasisme ---- ærre muli å få no' sørvis, herra?!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 dere får unnskylde folkens... fikk bare et lite anfall av etymologisk fasisme 5108379[/snapback] Jesus Christ.com Regel nummer én i slike tilfeller: IKKE skriv feil sjæl. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 At denne verden er bygd opp av nesten ingenting. Se hvordan den er nå. Og behovet mennesker egentlig har for hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå