fredhol Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Prøver å bruke huben min til å sette opp et lite nettverk. Alt fungerer fra pcene rett i adsl-modemet. Men når de kobles til huben, så kobler de seg til og fra hele tiden. Det fungerer delvis, ikke alltid, og veldig sakte. Tror det er huben, fordi pcene fungerer med modemet og andre huber/switcher jeg har brukt dem med. Huben er en w-linx mini 5 port 10base-t hub, 10mbit. Vet den ikke er spesielt bra, men jeg trenger ikke bedre nett hjemme enda. Har ikke råd til å kjøpe noe nytt. Hjemmesidene til w-linx er på tysk (de engelske virker ikke), og jeg finner ikke noe nyttig om den heller. Tenkte det var noen innstillinger i huben jeg kunne gjøre om, men jeg finner altså ikke ut noe mer om hva eller hvordan. Hvis noen kan hjelpe blir jeg veldig glad Takk Fredrik Lenke til kommentar
smh Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Du kan prøve å sette nettverkskorta på PC-ane til å kjøre 10Mbit halv duplex, og ikkje auto Det kan jo hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå