MagE Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spør igjenn, er G1/4 det samme som 1/4BSP? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvor får du den "G"-betegnelsen fra da? Det rimer i alle fall dårlig med vanlige rørgjengebetegnelser. Og ja; 1/4" rørgjenger er og blir 1/4", enten det henger BSP eller NPT etter tallet. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nå har jeg nettop henta radiatoren (triple-utgaven). Og der satt det montert på to nipler av denne typen Skal prøve den til helga, med 170w peltier som varmeelement. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Hvor får du den "G"-betegnelsen fra da? Det rimer i alle fall dårlig med vanlige rørgjengebetegnelser.Og ja; 1/4" rørgjenger er og blir 1/4", enten det henger BSP eller NPT etter tallet. 5113423[/snapback] På komplett sine sider bruker de G-betegnelsen. Regner med at G = BSP, Takker for svar. ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306089&cks=PRL ) BTW; Har kjøpt trippel versjonen Endret 10. november 2005 av MagE Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hvordan er det egentlig de niplene funker ? Har aldri vært borti de før Beklager at det ble litt off-topic, men jeg må jo få satt på slanger... Endret 11. november 2005 av Økonom Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 De du bestillte ? Der skrur man den gjengede siden fast i radiatoren, og putter slangen i hullet på andre siden. Husk at de nipplene du bestillte _kun_ er til slanger som er 10mm utvendig. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 kk, da så, jeg fikk de med, jeg bestilte de ikke. har slanger som er 10mm utvendig, så da får jeg vel ta meg en tur til biltema i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå