Gå til innhold

Har du kysset e.l med det samme kjønn?

haarod

Har du kysset e.l med det samme kjønn?  

773 stemmer

1. 1. Har du kysset e.l med det samme kjønn?

• Ja, men ikke kyssing...
      27
    • Ja - i edru tilstand
      68
    • Ja, men påvirket
      89
    • Vet ikke
      18
    • Nei
      571

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier så mye rart for å forsvare meningene dine, chills. La nå folk få kysse hvem de vil, hvor de vil.

5123452[/snapback]

Selvfølgelig skal folk få gjør hva faen de vil...

Jeg sier ikke at folk ikke kan gjør hva de vil.. bare hva som er normalt...

Endret av chills
Lenke til kommentar
Du sier så mye rart for å forsvare meningene dine, chills. La nå folk få kysse hvem de vil, hvor de vil.

5123452[/snapback]

Selvfølgelig skal folk få gjør hva faen de vil...

Jeg sier ikke at folk ikke kan gjør hva de vil.. bare hva som er normalt...

5123509[/snapback]

Normalen bestemmes ikke av deg. Spesielt ikke etter dine litt spesielle innlegg som omhandler hva du vil gjøre med jenter, og gutter som koser på jenter du liker.

Lenke til kommentar
Aldri kyssa en gutt nei.. Tror det er mer naturlig for jenter å kysse/kline enn for meg gutter(ihvertfall hvor jeg bor, og tipper det er rimelig utbredt sånn generelt sett også=P)

5123602[/snapback]

Takk en normal person... flott stå på ;)

5123617[/snapback]

Yay for conformity! Det du ser på som normalt, og det som regnes som normalt er to helt forskjellige ting.

For å si det slik: Hvis vi hadde en undersøkelse blant voksne mennesker, der vi spurte: Er det normalt å ha kysset et menneske av det samme kjønnet i løpet av livet?, tror du flest ville svart ja eller nei?

Lenke til kommentar
Spørre undersøkelser.. gikk ikke noe bilde av hva.. folk EGENTLIG gjør..

Bare se på spørreundersøkelser som allerede er gjennomført på skoler...

I løpet av sitt liv.. ja godt mulig.. alle gjør dumme ting.. noen kjører ned og dreper noen andre...

5123671[/snapback]

Really? Du har vel ikke lyst å bevise at folk flest lyver når de svarer spørreundersøkelser?

Og nok en gang sammenligner vi å uttrykke følelsene sine og eksperimentere med noe negativt. Fantastisk, hvor sneversynt det går an å være.

Lenke til kommentar
Det flertallet gjør er alltid rett... slik er det.

5123587[/snapback]

Jeg hadde tenkt å la Stefan og Fredrik stå for chill-mobbinga, men her må jeg skyte inn noe. For det første; hvor i all verden har du fått det fra at det flertallet gjør er rett? For det andre; hvordan i all verden kan du vite at flertallet ikke har kysset med en av samme kjønn?

For meg virker det som at du er en innvendig liten person som ikke tør å innse virkeligheten. Det er ikke sånn at det kun er mann + kvinne. Det er helt normalt med både kyssing og sex mellom mann + mann og kvinne + kvinne (og i Fredriks tilfelle; mann + hest).

Du er nok ikke helt sikker på din egen seksualitet, og synes derfor det er ekkelt og unormalt med homofili. Du er født i '87, du er 18 år gammel. Da er det både rart og urovekkende at du fortsatt har med deg "haha, du er homo!" fra barneskolen.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Nope... har MSN til en "homo" fra oslo her på HW-forumet som er programvare utvikler.. kjempe knaz fyr..

Han har hjulpet meg med mye rart :yes:

Hest, seriøs?

Jeg har absolutt ingenting imot hva folk gjør... det er da helt opp til vær jævla person.

Jepp jeg er 18, hva har det med saken og gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...