Gå til innhold

Har du kysset e.l med det samme kjønn?

haarod

Har du kysset e.l med det samme kjønn?  

773 stemmer

1. 1. Har du kysset e.l med det samme kjønn?

• Ja, men ikke kyssing...
      27
    • Ja - i edru tilstand
      68
    • Ja, men påvirket
      89
    • Vet ikke
      18
    • Nei
      571

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skru av datamaskinen, gå ut i verden og oppdag hvor fantastiske skapninger jenter er. =)

5113257[/snapback]

men det er så realistisk der ute :no: finns ikke respawnpoints eller ressurection spells

Lenke til kommentar
Jeg har ikke klint med noe/noen :cry:  :ermm:

5113251[/snapback]

Hittil er det 9 og en halv andre som har "tilstått" at de ikke har blitt klint/kysset her på forumet ser det ut som.

Hva mener du forresten med noe? Hva annet skal man kysse, stolbein?

Hehe, blir en stooor klubb dette ser det ut som... en start med 10 og et halvt medlemmer er ikke så verst :D .

Regler: Ikke lov å kline/kysse med andre enn speilet, ellers er det rett ut!... :p

Det er ikke tillat for personer under 12 år å bli medlem, da disse som oftest er ukysset anyway.. Mulig denne grensen høynes.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Joda, har kysset en gutt. Faktisk ganske mange. Enkelte kamerater mobber meg for at jeg snart har kysset flere gutter enn jenter, men er vel ikke helt der ennå. Og det har aldri vært klining. Noe nasty med tunger, spytt og skjegg.

Lenke til kommentar

Ja.... :no: Noe kysselek greier "flaske tuten peker på" eller noe sånt.. Skulle jeg være tøff jeg da. Så endte opp med å kysse en av mine beste venniner. Herregud, tror sjelden jeg har opplevd noe eklere. Det var lissom ikke et sånt lite, uff... *grøss* Når en jente stikker tungen ned i halsen på deg og i tillegg er en veldig god vennine så.... ehm, du glemmer det ikke. Dere gutter som tenner på sånne lesbiske greier må være syk i hodet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...