Gå til innhold

Har du kysset e.l med det samme kjønn?


haarod

Har du kysset e.l med det samme kjønn?  

773 stemmer

  1. 1. Har du kysset e.l med det samme kjønn?

    • Ja, men ikke kyssing...
      27
    • Ja - i edru tilstand
      68
    • Ja, men påvirket
      89
    • Vet ikke
      18
    • Nei
      571


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange her som ikke har kyssa så mye, tror jeg.

5215120[/snapback]

Pøh! Hørt slikt tull :whistle: Må jo ta med dokker og bamser ;)

5215293[/snapback]

Hvis dokker og bamser teller så stiger kysse-counten min ganske drastisk :p

 

Når jeg tenker etter så mener jeg faktisk å huske at jeg har blitt kysset aka kline leppene utover kinnet mitt en gang i fylla av en gutt.

Lenke til kommentar
Mange her som ikke har kyssa så mye, tror jeg.

5215120[/snapback]

Pøh! Hørt slikt tull :whistle: Må jo ta med dokker og bamser ;)

5215293[/snapback]

Hvis dokker og bamser teller så stiger kysse-counten min ganske drastisk :p

 

Når jeg tenker etter så mener jeg faktisk å huske at jeg har blitt kysset aka kline leppene utover kinnet mitt en gang i fylla av en gutt.

5215538[/snapback]

 

Dette er veldig bekymringsfullt...

Lenke til kommentar
Mange her som ikke har kyssa så mye, tror jeg.

5215120[/snapback]

Pøh! Hørt slikt tull :whistle: Må jo ta med dokker og bamser ;)

5215293[/snapback]

Hvis dokker og bamser teller så stiger kysse-counten min ganske drastisk :p

 

Når jeg tenker etter så mener jeg faktisk å huske at jeg har blitt kysset aka kline leppene utover kinnet mitt en gang i fylla av en gutt.

5215538[/snapback]

 

Dette er veldig bekymringsfullt...

5216387[/snapback]

Jeg vet, du kan enkelt fikse det med barberblad.
Lenke til kommentar

Ja, i edru tilstand only. Har tilgode å bli forelska/få kjæreste dessverre.. :( Plager meg/tærer mye på meg det egentlig.. :dontgetit:

 

Second. Mistet jomfrudommen som 7-åring.

RoFL! :!: :!:

 

Hvis du er noenlunde oppegående forstår du at det "ikke tells". ;)

 

Det flertallet gjør er alltid rett... slik er det.

Ok...så hvis flertallet i verden er for å bombe uskyldige mennesker i Irak, så er det rett? Ektremt eksempel, men nei, flertallet har absolutt ikke alltid rett. Nazismen er jo enda et eksempel på det.

 

Kan trådstarter forklare meg hvorfor "vet ikke" er et alternativ? :p Hva skal ha skjedd/ikke skjedd for at man skal svare 'vet ikke'? :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Eksperimentering skulle vært obligatorisk :wee:

5124361[/snapback]

 

:thumbup:

 

Hatt meg meg både gutter og jenter . Godt å bli kjent med, og sikker på sin egen seksualitet!

 

Anser meg alikevel for å være heteroseksuell, har aldri blitt forelsket i gutter noen gang. For de som lurer så er jeg 26, og lever livet akkurat som jeg vil!

 

Edit: Hadde så mange smiley's at jeg ble litt redd!

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Dere.. En i klassen min mener bestemt at det ikke finnes bifile.. Kan dette  egentlig stemme? Teorien hans er følgende: Bifile, er kun diktet opp av homofile, som trenger noe å gjemme seg bak. "Jeg er kanskje homse, men jeg liker jo jenter også da.. Så jeg er bifil!" Han mener dermed at homser som ikke tør å kalle seg 100% homser, sier at de er bifile, for at venner, foreldre og andre ikke skal flippe helt ut.

Det er jo kanskje noen homofile som kaller seg bifile selv om de ikke er det, men kan han ha rett? Finnes det egentlig bare hetero og homofile folk.

NB.: Det skal sies at han ikke har noe imot homofile. (ikke jeg heller) :)

Selv tror jeg det kan finnes bifile, men hva mener dere? Blir vel kansje litt OffT detta, men...

5125364[/snapback]

Virker som typisk "biphobi". Av (en eller merkelig grunn) så virker det som folk har mer i mot disse enn homofile siden de kan få "begge sider" eller noe sånt...

 

Uansett, en del forskning(McKinsey) tyder på at sannheten er mer på det omvendte. I følge ham så er bare 10% av alle mennesker heelt hetrofile og bare 10% det tilsvarende omvendte. De resterende 80% er en mellomting(på en måte bifil, men de "faller" ofte til en av "sidene".) I følge ham så er folk sjeldent klar over dette da den kulturen som prefferer hetrofili "vrir" dem mot det...

Lenke til kommentar

Må si forskningen til McKinsey stemmer relativt godt med mine oppfatninger. Tror nok det også vil være forskjell på f.eks store byer og små plasser mtp hva som er akseptert. Man er vel kanskje aller mest det man anser seg selv for å være kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...